رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: مهمترین اولویت جمعیت هلال احمر سرمایه بدنه اجتماعی آن بوده و حفظ اعتماد مردم در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهمترین اولویت هلال احمر حفظ سرمایه بدنه اجتماعی آن است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین جواد نیک بین در دیدار با دکتر سید مجتبی احمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ضمن تجلیل از خدمات هلال احمر در استان اظهار کرد: از تلاش و نگاه های خداپسندانه شما مطلع هستم و معتقدم دو نهاد کمیته امداد و جمعیت هلال احمر در کشور بطور مستقیم در حال خدمت به نیازمندان هستند .
نماینده مردم کاشمر، کوهسرخ، خلیل‌آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از کم شدن سرمایه اجتماعی مخاطبان در هلال احمر افزود: خدمت در نهادهایی مانند هلال احمر و کمیته امداد توفیق بزرگی است که می بایست شاکر و قدردان آن باشیم.
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز در این دیدار در گزارشی به تاریخچه و نقش و خدمات و ماموریت هلال احمر در بحران ها اشاره کرد و بر ضرورت افزایش تاب آوری مردم در حوادث و بلایا با ارتقای سطح آگاهی و آموزش عمومی تاکید کرد.
 دکتر احمدی افزود: نهاد مردمی هلال احمر برای اثربخشی و کارآمدی بیشتر نیازمند توجه و تقویت و تخصیص بودجه های ویژه برای آمادگی حداکثری است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین اسدالله اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در بخشی از این نشست با بیان این که رویکرد هلال احمر فرهنگی است اظهار کرد :اجرای طرح‌هایی مانند مواسات و غربالگری و آموزش مردم در مواجهه با کرونا توسط هلال احمر برای یاریگری نهادهای مسئول و خدمت به مردم در هلال احمر انجام شد و بسیاری از خدمات هلال احمر صرفا با روحیه الهی و داوطلبی انجام می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.