اخبار نتایج و حاشیه‌های روز چهاردهم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

نتایج و حواشی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ - روز چهاردهم

قدس آنلاین: چهاردهمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان در ۲ رشته آغاز شد.

نماینده‌های کاروان کشورمان امروز در رشته‌های کشتی آزاد و کاراته به مصاف رقیبان خود رفتند. امیر حسین زارع، مصطفی حسین خانی در مرحله مقدماتی کشتی آزاد رقابت‌های خود را برگزار کردند و حسن یزدانی و رضا اطری نیز شانس خود را برای کسب مدال طلا و برنز المپیک امتحان خواهند کرد. علاوه بر این ورزشکاران سارا بهمنیار اولین نماینده کاراته ایران در المپیک نیز از ظهر امروز کار خود را آغاز خواهد کرد.

برد لحظه آخری بهمنیار با شکست حریف ترکیه‌ای

سارا بهمنیار، بانوی کارته‌کار وزن منفی ۵۷ کیلوگرم کشورمان در اولین مبارزه خود در گروه A مقابل سراب اوزچلیک از ترکیه با نتیجه به ۵ بر ۴ به پیروزی رسید.

زارع مقتدرانه به نیمه نهایی صعود کرد

امیرحسین زارع در دومین کشتی خود در وزن ۱۲۵ کیلوگرم المپیک با شکست ۱۳ بر ۲ حریف اهل کوزوو خود به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت ها صعود کرد.

حسین خانی از صعود به مرحله یک چهارم باز ماند

مصطفی حسین خانی کشتی گیر وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان در نخستین مسابقه خود مقابل حریف مشهور آمریکایی خود قرار گرفت و نتوانست مقابل این آمریکایی به پیروزی برسد و با نتیجه ۴ بر سفر شکست خورد و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های المپیک توکیو باز ماند.

حسین خانی با توجه به شکست کایل داک حریف آمریکایی خود در مرحله یک چهارم نهایی و صعود نکردن این کشتی گیر به فینال از دور رقابت ها کنار رفت و حذف شد.

پیروزی زارع در نخستین گام

امیر حسین زارع کشتی گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در نخستین مسابقه خود مقابل حریف اوکراینی با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد با اقتدار به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

حواشی روز چهاردهم:

کوین دورانت بازیکن تیم ملی بسکتبال آمریکا در سومین مسابقه متوالی توانست ۲۳+ امتیاز کسب کند و به اولین بازیکن تاریخ المپیک تبدیل شد که از مرز ۴۰۰ امتیاز عبور کرد.

نوین هریسون دختر ۱۹ ساله آمریکایی توانست قهرمان کانوی ۲۰۰ متر سرعتی شود. هریسون در ۱۷ سالگی قهرمان جهان شده بود. او اولین زن آمریکایی است که در این بخش قهرمان می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.