استاندار خراسان رضوی گفت: مراکز منتخب ۱۶ ساعته سرپایی کرونا در دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد باید ۲۴ ساعته شوند.

 مراکز منتخب ۱۶ ساعته کرونا باید ۲۴ ساعته شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق معتمدیان روز شنبه در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: وضعیت مشهد با همه شهرهای استان متفاوت است و هم‌اکنون طبق آمار بیش از ۷۰ درصد مشکلات بیماران سرپایی، بستری‌های جدید و فوتی‌ها مربوط به شهر مشهد است.
وی ادامه داد: باید تمرکز ویژه‌ در شهر مشهد داشته باشیم، فرماندار مشهد نیز در زمینه نظارت بر رعایت پروتکل‌ها باید همچنان حضور فعال داشته باشد و این امر افزایش یابد.
استاندار خراسان رضوی گفت: تمامی دستگاه‌های دارای مسوولیت در نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید ورود پیدا کنند، همچنین در زمینه ظرفیت‌ مراکز درمانی اعم از تخت‌های بستری و تجهیزات باید پیش‌بینی‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: سفر به خراسان رضوی ممنوع است، هیچ استانی حق صدور مجوز ورود به خراسان رضوی را ندارد، با توجه به درخواستی که از ستاد ملی مقابله با کرونا داشته‌ایم به همه استان‌ها ابلاغ شده است تا اطلاع ثانوی هیچ استانی مجوز ورود به خراسان رضوی صادر نکند.

معتمدیان ادامه داد: همه ساختار دانشگاه علوم پزشکی باید در راستای مقابله با کرونا باشد، اجرای تمامی مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا باید مورد توجه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قرار گیرد.
وی با اشاره به نزدیک شدن ایام عزاداری ماه محرم و لزوم رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این ایام گفت: ابلاغیه‌ مرتبط در این زمینه توسط کمیته امنیتی وزارت کشور ارسال شده و تمام برنامه‌ها مشخص شده است.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: در این راستا مسوولیت اجرا در ایام محرم بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی و مسوولیت نظارت بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی است، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها هم همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.