در راستای اجرای دستورات تولیت آستان قدس رضوی برای بسیج امکانات در مقابله با موج پنجم کرونا، ۲۰۰هزار ماسک و محلول بهداشتی بین ۲۰۰ هیئت‌ عزاداری شهر مشهد توزیع شد و این خدمت‌رسانی ادامه خواهد داشت.

توزیع ماسک و محلول بهداشتی در ۲۰۰ هیئت عزاداری مشهد به همت آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در کنار افزایش تولید سرم در شرکت‌های داروسازی، تامین و توزیع ۳۰هزار رمدسیور و ایجاد ۱۰۰ تخت بیمارستانی در بیمارستان رضوی، آستان قدس رضوی با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در عزاداری‌ها و کمک به اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، اقلام بهداشتی مورد نیاز هیئت‌های عزاداری را نیز تامین می‌کند.
توزیع ماسک و محلول بهداشتی در هیئت‌های مورد تایید و دارای مجوز 
مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی در این باره گفت: پیرو دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر بسیج همه نهادهای آستان قدس برای خدمت‌رسانی به مردم در شرایط وخیم کرونایی، مدیریت امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی نیز وارد عمل شده است.
هادی غلامی افزود: در این ایام، به تمامی هیئات مذهبی شهر مشهد که مورد تایید سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی بوده و مجوز برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا را داشته باشند، تجهیزات بهداشتی ارائه می‌شود. ‌
غلامی تصریح کرد: در مرحله اول ارائه این خدمت، برای ۲۰۰ هیئت معرفی شده، توزیع ۲۰۰ هزار ماسک بهداشتی و نیز بسته‌های محلول ضد عفونی در نظر گرفته شده و در مراحل بعد نیز این اقلام بهداشتی در سایر هیئت‌های مذهبی توزیع خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.