مدیر بسیج جامعه پزشکی کاشمر از انجام نذری از جنس سلامت در روز عاشورا خبر داد و گفت: پزشک متخصص‌ بیماری‌های عفونی در روز عاشورا ۱۱۵ بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا را به طور رایگان ویزیت کرد.

 نذری از جنس سلامت در روز عاشورا/ پزشک متخصص کاشمری ۱۱۵ بیمار کرونایی را رایگان ویزیت کرد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد جواد یزدانی  اظهار کرد: با توجه به درخواست یکی از پزشکان متخصص کاشمری مبنی بر ارائه خدمات پزشکی به بیماران در روز عاشورا با هماهنگی انجام شده پایگاه بهداشتی ضمیمه عصمتیه برای انجام این عمل خداپسندانه و ویزیت بیماران مشخص شد.

مدیر بسیج جامعه پزشکی کاشمر با اشاره به اطلاع‌رسانی انجام شده از دو روز گذشته در فضای مجازی مبنی بر ویزیت رایگان بیماران توسط پزشک متخصص عفونی، افزود: از ساعت ۸ صبح روز عاشورا با حضور دکتر رضا زارع متخصص بیماری‌های عفونی و محمد صادقی پزشک عمومی کار ویزیت بیماران آغاز شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۱ بیمار مراجعه کننده توسط پزشک عمومی ویزیت و مشاوره پزشکی رایگان انجام شد، یادآور شد: به دلیل حجم بالای مراجعه کننده پزشک متخصص در مدت ۱۰ ساعت تمام ۱۱۵ بیمار مراجعه کننده از تمام ‌های سنی که دارای علائم بیماری تنفسی و ابتلا به ویروس کرونا بودند را به صورت رایگان ویزیت و با تشخیص پزشکی داروی مورد نیاز تجویز و تعدادی نیز جهت بستری به بیمارستان ارجاع شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر ابراز کرد:   از طفل ۷ ماهه تا بیمار ۸۹ ساله که دارای علائم تنفسی، تب شدید و مشکوک به کرونا بودند برای ویزیت مراجعه کردند.

وی با قدردانی از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر و اقدام نیک و خداپسندانه دو پزشک کاشمری در اجرای نذر سلامتی خاطرنشان کرد: دکتر رضا زارع متخصص بیماری‌های عفونی از پزشکان ایثارگر و خستگی‌ناپذیر خط مقدم مقابله با کرونا است که در کنار سایر پزشکان از ابتدای شیوع این پاندمی خدمات ارزشمندی را به بیماران کرونایی داده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.