فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بزرگترین مرکز واکسیناسیون کرونا در حسینیه ثارالله (ع) شیراز توسط سپاه فجر برپا شده است و در صورت تامین واکسن می توان روزانه پنج هزار نفر از شهروندان را در این مرکز واکسینه کرد.

بزرگترین مرکز واکسیناسیون فارس ظرفیت خدمات‌دهی به ۵ هزار نفر را دارد

به گزارش قدس آنلاین، معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس در حاشیه بازدید از فرآیند واکسیناسیون در حسینیه ثارالله شیراز افزود: این مرکز بزرگترین و در دسترس ترین محل تزریق واکسن در شیراز است و با اضافه شدن سالن های مجاور این ظرفیت به روزانه ۱۵ هزار نفر قابل ارتقاء خواهد بود.
وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۷۰۰ نفر بسیجی در فرآیند واکسیناسیون در حال نقش آفرینی هستند، خاطرنشان کرد: حسینیه ثارالله (ع) سپاه فجر ششمین مرکز تجمیعی تزریق واکسن استان فارس است که با همکاری سپاه فجر و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برپا شده است.
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه در مجموع بیش از ۱۰ هزار بسیجی در قالب طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در راستای مقابله با بیماری کرونا در حال فعالیت هستند، گفت: ۴۰۰ نفر از اعضای گروه های جهادی بسیج در کنار کادر درمان در بیمارستان ها حضور دارند و بیمارستان های سپاه فارس از جمله بیمارستان مسلمین شیراز نیز در حال ارائه خدمات بستری و درمان به بیماران کرونا هستند.
وی با اشاره به برپایی پنج مرکز بستری موقت سپاه فجر در استان فارس با ظرفیت ارائه خدمات بهداشتی به روزانه ۲ هزار نفر، گفت: بیمارستان پشتیبان نیروهای مسلح شیراز نیز به عنوان یک الگوی موفق از همکاری مشترک سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی در حال ارائه خدمات به بیماران کرونا است.
سردار بوعلی در ادامه ضمن تشریح برنامه رزمایش های کمک مومنانه در استان فارس، گفت: همزمان با ایام محرم و صفر بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به اقشار نیازمند اهدا می شود، ۸۱ زندانی جرائم غیر عمد در قالب طرح نذر رهایی از زندان آزاد خواهند شد و در قالب طرح نذر نفس نیز با کمک خیرین نیک اندیش بیش از یک هزار کپسول اکسیژن به بیماران کرونا اهدا می شود.
وی با اشاره به آمادگی سپاه فجر برای گسترش مراکز واکسیناسیون در سطح استان فارس، خاطرنشان کرد: تمام امکانات سپاه و بسیج استان در راستای رفع نیازهای دانشگاه های علوم پزشکی استان بکارگیری خواهد شد و در راستای تامین نیروی انسانی و گسترش مراکز واکسیناسیون نیز هم اکنون آموزش بسیجیان برای حضور در فرایند تزریق واکسیناسیون در حال اجرا است.

بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان فارس در محل حسینیه ثارالله شیراز روز شنبه با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.