رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) در کرمانشاه گفت: بخش اورژانس جدید این مجتمع درمانی با ظرفیت ۵۰ تخت اول مرداد سال جاری به بهره برداری رسید و از پنجم شهریور (سه روز پیش) نیز پذیرش بیماران کرونایی را آغاز کرد.

اورژانس جدید بیمارستان امام رضا کرمانشاه با ظرفیت ۵۰ تخت وارد مدار شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر شهرام بیدهندی با بیان اینکه از مجموع ۵۰ تخت‌ اورژانس جدید، ۱۲‌ تخت به آی سی یو اختصاص یافته است، به اینرا اعلام کرد: با اوج گرفتن بیماری کرونا و کمبود تخت‌های بیمارستانی، عملیات تکمیل این پروژه با اعتبار ساختمانی ۲۵ میلیارد تومان و اعتبار تجهیزاتی ۴۰ میلیارد تومان (با احتساب ارز آزاد) با تاکید رییس دانشگاه تسریع پیدا کرد.

وی اظهار کرد: در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) حدود ۵۰۰ تخت به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده‌ایم و امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها توسط مردم این تعداد تخت جوابگوی بیماران استانی باشد.
 مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.  این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است.  

اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل در بخش های مختلف در این بیمارستان به صورت شبانه روزی در راستای ارایه خدمات به مردم تلاش می کنند.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی اکنون در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است که مجتمع امام رضا یکی از بزرگترین بیمارستان های استان و منطقه غرب کشور است.  
هم‌اکنون یک هزار و ۴۷۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند و مجموع جان‌باختگان استان هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۱۶۳ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.