همدان-رونمایی از یادمان ایت الله شهید مدنی در آستانه بزرگداشت شهادت این عالم ربانی در همدان

یادمان آیت الله مدنی در همدان رونمایی شد
به گزارش قدس آنلاین ،یادمان شهید محراب آیت‌الله مدنی در آستانه بزرگداشت سالگرد شهادت این عالم ربانی با حضور فرماندار همدان، سرپرست شهرداری، دبیر کنگره آیت اله مدنی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان و برخی از معاونین و مدیران مدیریت شهری رونمایی شد.
سرپرست شهرداری همدان در این مراسم با اشاره به شخصیت والای این عالم جلیل‌القدر گفت: شهیدمدنی در بین مردم همدان از جایگاه بسیار ارزنده و والایی برخوردار بود و در شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی محوری و تعیین کننده داشت.
مجید شاکری افزود: امام(ره) این شهید عزیز را سیدالعلما و دست راست خود می‌دانستند که این موضوع نشان از عظمت و منزلت برجسته ایشان دارد.
وی گفت: مردم و بزرگان همدان به خود می‌بالند که از برکت حضور ایشان در این شهر بهره‎مند شدند و بر همه ما واجب است شخصیت دینی، انقلابی و علمی ایشان را بیش از گذشته تبیین و به نسل جدید معرفی کنیم.
سرپرست شهرداری همدان افزود: این یادمان به همت شهرداری منطقه سه و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اجرا شده که سه یادمان دیگر نیز در نقاط مختلف شهر اجرا می‌شود.  
شاکری بیان کرد: در نظر داریم با نصب یادمان‌های مفاخر و مشاهیر همدان در نقاط مختلف شهر؛ سرزندگی، نشاط و تبیین شخصیت این عزیزان را  بیش از پیش در بین شهروندان ترویج دهیم.
 در پایان این مراسم از یادبود شهید محراب آیت‌الله مدنی در میدان نبوت شهرک شهید مدنی رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.