همدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد : تفاهمنامه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک در همدان امضا شد و جشنواره درهمدان ماندگاراست.

تفاهمنامه جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک در همدان امضا شد

به گزارش قدس آنلاین ،احمدرضا احسانی با بیان اینکه این جشنواره جزو ۱۶ رویداد مهم دنیا است باید در تراز بین‌المللی برگزار شود که دستگاه‌ها نیز باید پای کار باشند.

وی افزود: دبیرخانه جشنواره تئاتر امسال نیمه اسفندماه فعال می‌شود که امیدواریم شرایط کرونا این اجازه را بدهد که به صورت فیزیکی و غیر مجازی برگزار شود در حالی که سال قبل مجوز برگزاری صادر نشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: سینما قدس همدان چهارسالن خواهد داشت ،که با پردیس سینمایی شدن قدس همزمان ۴ فیلم اکران خواهد داشت که سینما فلسطین نیز با دو تا سالن پردیس است.

احسانی با بیان اینکه سالن‌های مجتمع آوینی و بوعلی در حال بازسازی از سوی بخش خصوصی است اظهار کرد: اداره ارشاد ضمن همکاری با سینما قدس همدان و سینما شهر تهران تبدیل به پردیس سینمایی می‌شود و اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به تجهیز و بازسازی ۱۴ باب مجتمع فرهنگی و هنری در سطح استان بیان کرد: از فرصت کرونا و نبود فعالیت در مجتمع‌ها استفاده کردیم و تمام مجتمع‌ها بازسازی شدند.

احسانی با اشاره به پروژه موزه هنرهای معاصر عنوان کرد: این پروژه اکنون به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و کار فعال است اما اعتبارات ملی نیاز دارد که پیگیری می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برنامه‌های نیمه نخست سال جاری در همدان ادامه داد: با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس حدود ۵۸ برنامه پیش‌بینی شده که به همین مناسبت از ۴۰ نفر از همکاران اداره‌کل ارشاد به عنوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.