همدان- استاندار همدان گفت: مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند و سریع اقدام کنند .

مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند

به گزارش قدس آنلاین ،سید سعید شاهرخی درجلسه ستاد استانی مدیریت کرونا ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی کادر بهداشت و درمان اظهار کرد: فرهنگ تجلیل از کادر درمان در جامعه باید نهادینه شود.

وی افزود: تلاش و ایثارگری کادر بهداشت و درمان و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی در مبارزه با کرونا قابل تقدیر است بنابراین با تجلیل از کادر درمان، شاید بخشی از زحمات آنها جبران شود.

شاهرخی ادامه داد: ستاد کرونای استانی و شهرستان‌ها، دانشگاه، سپاه، صداوسیما، رسانه‌ها و همه مجموعه‌ها در امر واکسیناسیون اقدامات ارزشمندی انجام دادند که باید مردم را از فواید امر واکسیناسیون آگاه کنیم تا خطر کرونا به حداقل برسد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل واکسن در استان نداریم افزود: مردم فرصت واکسیناسیون را از دست ندهند و هرچه سریع اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز اصلی‌ترین راه جلوگیری از ابتلا و فوت کرونا را انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها دانست و اظهار کرد: شهرستان فامنین در شرایط زرد و سایر شهرهای استان در وضعیت نارنجی هستند.

حیدری‌مقدم بیان کرد: آمار ابتلا به کرونا در استان همدان کاهشی است اما همچنان نیاز است پروتکل‌ها رعایت شود چون ویروس همچنان وجود دارد و خطرناک است.

وی با اشاره به تزریق یک میلیون و ۱۰۰هزار دوز تزریق واکسن در استان همدان خاطرنشان کرد: در استان همدان ۷۱۰ هزار دوز نوبت اول، ۳۳۰ هزار دوز نوبت دوم و در مجموع تا آخر وقت امروز یک میلیون صد هزار نفر دز واکسن تزریق شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.