۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 771742

رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر از برگزاری پیاده روی حرم تا حرم به مناسبت شهادت امام رضا در بوشهر خبر داد.

پیاده‌روی حرم تا حرم در بوشهر

به گزارش قدس آنلاین، سید ناصر فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت ایام ماه صفر و سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری پیایان ماه صفر اظهار داشت: صبح امروز مراسم ۲۸ ماه صفر به مناسبت  سالروز رحلت پیامبر اکرم، امام حسن مجتبی با حرکت دستجات عزاداری از میدان قدس تا مصلی جمعه بوشهر برگزار شد.

رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر گفت:در این مراسم که از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح آغاز شد، هیئات مذهبی، مسؤولان و مردم عزادار بوشهر شرکت داشتند.

وی همچنین از برگزاری مراسمی به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) در بوشهر خبر داد و گفت: این مراسم چهارشنبه شب ساعت ۲۰ در یادمان شهدای خوشنام بوشهر واقع در پارک شغاب برگزار می‌شود.

فاطمی افزود: علاوه بر این به همین مناسبت پیاده روی حرم تا حرم روز پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح از امامزاده محمدباقر تا امامزاده عبدالمهیمن در بوشهر همراه با قرائت زیارت امام رضا(ع) و با حضور هیئت های مذهبی و مردم ولایتمدار بوشهر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر با بیان اینکه مراسمات یاد شده با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود گفت: از همه مردم عزادار و دلداده اهل بیت(ع) دعوت می‌شود تا این مراسمات حضور بهم رسانند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.