سفر روز دوشنبه استاندار خراسان رضوی به شهرستان باخرز ۵۵ مصوبه برای رفع مشکلات بخش‌های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، مدیریت شهری و روستایی و کمک به محرومان این استان در پی داشت.

سفر استاندار خراسان رضوی به باخرز ۵۵ مصوبه داشت

به گزارش قدس آنلاین، استاندار خراسان رضوی در نشست جمع‌بندی سفر خود به شهرستان باخرز گفت: مبنای سفرهای شهرستانی اقدام کارشناسی برای تکمیل و بهره برداری نهایی از پروژه هایی بوده است که تاکنون به سرانجام نرسیده اند.

محمدصادق معتمدیان افزود: سفر مدیران استانی به شهرستانها پل ارتباطی بین مردم و مدیران هر منطقه است که امیدواریم سفر به این شهرستان، نتایج خوبی را برای مردم شیعه و اهل سنت این خطه مرزی در پی داشته باشد.

وی به لزوم ارتقای سطح رضایتمندی اجتماعی از دستگاههای اجرایی اشاره کرد و ادامه داد: شان و جایگاه مدیران در جمهوری اسلامی ایران خدمت رسانی به مردم، به ویژه محرومان است و همه ما باید تلاش کنیم که در این جهت انقلابی و جهادی عمل کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران همه دستگاههای اجرایی باید تلاش کنند تا حقوقی را که در قانون برای مردم دیده شده است، به خوبی ادا کنند تا اثرات آن در زندگی آنها جاری شود.

معتمدیان افزود: ادارات نباید با تاخیر در خدمات رسانی، مشکلات مردم را دوچندان کنند، راه حل خروج از مشکلات، تغییر رویکرد دستگاههای اداری از کارشناس سالاری به کارشناس محوری است.

در جریان سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان باخرز نسبت به تعیین تکلیف برخی از طرحهای نیمه تمام اقدام و در نشست پایانی وی با مدیران شهرستان تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.