حمیدرضاعرب  سعید عزت اللهی، بدون شک بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در بازی با کره جنوبی بود وحتی اگر کمی شانس و اقبال بیشتری داشت می‌توانست نام خود را به عنوان زننده گل ۳ امتیازی تیم ملی دراین بازی مهم به ثبت برساند.

شک نکنید به ریل پیروزی برمی‌گردیم

عزت‌اللهی در حالی که به عنوان بهترین بازیکن این میدان انتخاب شده اما براین باور است که تلاش جمعی بازیکنان سبب کسب یک امتیاز دیگر در بازی سخت مقابل کره جنوبی شده است.

بعد از بردهای متوالی تیم ملی نتوانست مقابل کره جنوبی به برتری برسد و فقط به یک امتیاز قناعت کرد.

همین طور است. ما با ذهنیت برنده گام به این بازی گذاشتیم و به دنبال پیروزی بودیم اما درنهایت نتوانستیم از این بازی هم ۳ امتیاز بدست آوریم. بازی خوبی بود و دیدید که کره‌ای ها برای برتری مقابل ما برنامه داشتند. آن‌ها با بازیکنان حرفه‌ای خود آمده بودند در آزادی ما را شکست دهند و از ابتدای بازی به دنبال کسب پیروزی بودند. کره تیمی نبود که برخی تصور می‌کردند ما به راحتی می‌توانستیم شکستشان دهیم. هرچند که من اعتقاد دارم آن‌ها از دست ما فرار کردند و پیروزی حق ما بود.

شاید اگر آن ضربه‌ای که زدی و به تیر عمودی خورد، وارد دروازه‌ می‌شد، داستان طور دیگری رقم می‌خورد.

همین طور است. به هرحال آن توپ گل نشد و ما یک بار دیگر هم تیر دروازه آن‌ها را با ضربه مهدی به لرزه درآوردیم. کره جنوبی وقتی دروازه ما را باز کرد عقب نشست چون ما خیلی فشار آوردیم و بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند تا گل تساوی به ثمر برسد. اما به اعتقاد من حتی درآن شرایط هم ما مستحق برد بودیم و می‌توانستیم این ۳ امتیاز را هم بدست آوریم.

فکر می‌کنی این تساوی در صدرنشینی ما اثری بگذارد؟

به هرحال ما باید همه بازی‌ها و حریفان را جدی بگیریم. بازی‌های بعدی ما مقابل لبنان و سوریه است و نباید خودمان را از پیش برنده بدانیم. البته ذهنیت برد داشتن خیلی خوب است اما باید تلاش کنیم به بهترین شکل ممکن در میدان بازی حاضر شویم و حریف را دست کم نگیریم و اجازه فضا سازی را از آن‌ها بگیریم.

یعنی معتقدی باز به ریل پیروزی برمی‌گردیم؟

 شک نکنید دوباره به ریل باز می‌گردیم و به عنوان اولین تیم آسیایی صعود می‌کنیم. لبنان بعد از پیروزی مقابل سوریه ۵ امتیازی شده و نیم نگاهی به جایگاه دومی دارد. بازی ما با این تیم سخت خواهد شد اما با توجه به انگیزه‌ای که از بازیکنان سراغ دارم بدون شک دربازی‌های بعدی هم به برتری می‌رسیم و با کسب یک نتیجه خوب صعود می‌کنیم.

به نظر می‌رسد اسکوچیچ اعتقاد خاصی به زوج تو و نوراللهی پیدا کرده است؟

ما سرباز تیم ملی هستیم و هر کجا سرمربی صلاح بداند کنار هر بازیکنی که باشیم سعی می‌کنیم بهترین باشیم. من هم با تجربه تر شدم و کنار احمد به درک بهتری رسیده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.