وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:همدلی، همصدایی و وحدت رمز موفقیت در کنترل و مدیریت کرونا در کشور است.

همدلی، همصدایی و وحدت رمز موفقیت در کنترل و مدیریت کرونا

به گزارش قدس آنلاین، از وبدا، در پیام بهرام عین اللهی به مناسبت هفته وحدت آمده است: وحدت و همگرایی، اساس و بنیان تفکر توحیدی و الهی است. حرکت بنیادین انسان از کثرت ناگزیر زیست زمینی به سمت وحدت مطلق قدسی، نه تنها فرمان بزرگ الهی و هدایتی تشریعی که این نیل به یگانگی امری فطری و تکوینی است.

تاریخ، گواه بزرگی است بر این مدعا که بشر پیوسته از تفرق و پرهیز از اعتصام به ریسمان یگانگی، دچار آسیب بوده است. جنگ های خانمان سوز، نسل کشی ها و غارت گری ها و هزاران هزار زخم کهنه بر تن تاریخ اعصار، نتیجه روشن روی‌گرداندن از این دعوت بزرگ الهی است.

پیامبران الهی و راهبران ادیان توحیدی پیوسته چراغ های روشن هدایت به سوی آرمان شهری بوده اند که بر ستون های مستحکم همگرایی و وحدت استوار است و رسول خاتم، پیامبر اعظم و نبی اکرم (ص) تجسم تمام نمای نور آسمانی وحدت و مودت است. مردی از جنس مهربانی و رحمت که در کثرت ناهمگون جهل و تفرق، چون نوری درخشید تا پیام آور هم دلی و وحدت باشد.

میلاد مبارک این بزرگ مرد، فصل تازه ای در باور شکستن بت های شرک و چندگانگی و پناه بردن به مامن یگانگی و وحدت است.

در این پیام وزیر بهداشت ادامه داد: در کشور عزیزمان ایران نیز نهضت بزرگ انقلاب، نقطه عطف و تداوم مسیر روشن هدایت بود. اشارات پیامبرگونه رهبر کبیر و معمار بزرگ انقلاب در اتحاد امت اسلامی و یکپارچگی مسلمانان در برابر کید تفرق آفرین استکبار و تکیه بر وحدت کلمه، نام سرزمین اسلامی مان را به عنوان تجلی گاه وحدت و انسجام در تاریخ ادیان جاودانه ساخت و هدایت های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در یکصدایی ملل مسلمان، راه فرصت جویی های دشمنان اسلام ستیز را سد کرد.

حماسه های غرور آفرین دفاع مقدس با حضور یکپارچه دلاوران مذاهب، ادیان و قومیت های مختلف گواه این تجلی دشمن شکن بود.

امروز در این مقطع حساس تاریخی و درگیر و دار بحران جهانگیر کرونا، وحدت، همدلی، همصدایی و اعتصام به ریسمان الهی رمز توفیق های بی نظیر در کنترل و مدیریت این بیماری در کشور و ایفای نقش ماندگار همه اقشار و آحاد در این نبرد بزرگ به ویژه در موضوع واکسیناسیون سراسری بود.

اینجانب پیشاپیش ضمن تبریک میلاد پر از نور و سرور حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، هفته وحدت را به همه مسلمانان جهان و همه پیروان ادیان الهی به ویژه مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی و وزرای محترم بهداشت کشورهای مسلمان صمیمانه شادباش می گویم و امیدوارم در سایه وحدت و همدلی که فرمان صریح خداوند بزرگ و پیام جاودانه رسول مهر و رحمت برای همه انسان ها و در تمام اعصار است، بتوانیم شاهد دنیایی آرمانی تر و امن تر و سالم تر برای زیستن در کنار هم باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.