مربی اسبق استقلال گفت: استقلال با تدابیر کادرفنی خود و تلاش بازیکنانی که جوان و با انگیزه هستند می‌تواند در لیگ ۲۱ موفقیت‌های بزرگی را کسب کنند.

مربی اسبق استقلال: موفقیت‌های بزرگی انتظار استقلال را می‌کشد

به گزارش قدس آنلاین، محمد فدایی اظهار داشت: همیشه در اولین بازی‌ها شرایط برای همه تیم‌ها سخت است و نمی‌توان انتظار داشت استقلال بالاترین سطح فنی را در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به نمایش بگذارد.

وی افزود: استقلال جوانان خوبی همچون امیر علی صادقی و امیر حسین حسین‌زاده را در ترکیب خود دارد، جوانانی که پتانسیل بالای فنی داشته و در ادامه به ستاره‌های بزرگی تبدیل خواهند شد، اینها می‌توانند سال‌های سال برای استقلال و فوتبال ایران در سطح اول بازی کنند.

مربی سابق استقلال خاطرنشان کرد: من استقلال را در بازی با الهلال که با دو گل شکست خورد خیلی بهتر از روز بازی با هوادار دیدم، آنها عملکرد بهتری داشتند اما باید قبول کرد شرایط متفاوت است و البته کیفیت فنی این تیم در بازی با ذوب‌آهن پیشرفت زیادی داشت.

فدایی تصریح کرد: قضاوت کردن درباره تیم‌ها زود است، باید سه – چهار هفته از بازی‌ها پشت سر گذاشته شود تا آنها را مورد سنجش قرار دهیم اما احساس من بر این است استقلال با تدابیر کادر فنی خود و تلاش بازیکنانی که جوان و با انگیزه هستند می‌توانند در لیگ بیست و یک موفقیت‌های بزرگی را کسب کنند.

وی تاکید کرد: باشگاه استقلال با حضور آجورلو ثبات گرفته و این ثبات می‌تواند اثرات مثبت زیادی را برای آبی‌پوشان داشته باشد، استقلال در زمان استراماچونی در هفته‌های ابتدایی نه خوب بود و نه بد نتیجه می‌گرفت اما در ادامه و وقتی این تیم به هارمونی لازم رسید در قامت یک مدعی جدی مطرح شد، هواداران استقلال صبور هستند و از کادر فنی حمایت می‌کنند تا در پایان فصل جشن بزرگی بگیرند.

مربی اسبق استقلال گفت: یامگا به عنوان یک خارجی که اولین بازی‌اش را در استقلال پشت سر می‌گذاشت عالی ظاهر شد و دو گل به ثمر رساند، او باهوش و با کیفیت فنی بالایی است که می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن به مهره‌ای انکار ناپذیر برای استقلال تبدیل شود.

تیم فوتبال اسقلال در هفته دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه فولادشهر ذوب‌آهن را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.