فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا را برای خودرو سازان نمونه‌سازی می‌کنیم، گفت: توان مهندسی و تکنولوژیکی قابل توجهی در نهاجا وجود دارد.

قطعات با تکنولوژی بالا را برای خودروسازان نمونه‌سازی می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، در نشست مشترک امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، روند پیشرفت پروژه‌های مشترکی که براساس تفاهم نامه سال پیش، بین دو مجموعه آغاز شده، بررسی و تصمیم‌های لازم جهت تسریع در اجرای آنها اتخاذ شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان سربازان جان برکف کشور همواره با کمترین امکانات، بیشترین رشادت‌ها و دستاوردها را از خود نشان داده‌اند.

امیر واحدی افزود: در گام نخست همکاری‌ها و براساس تفاهم‌نامه سال قبل بین نیروی هوایی ارتش و سایپا، پروژه‌هایی تعریف شده که در حال اجرا هستند اما آمادگی کامل داریم که تعداد این پروژه‌ها را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا را برای «سایپا» نمونه‌سازی می‌کنیم، گفت: توان مهندسی و تکنولوژیکی قابل توجهی در نیروی هوایی ارتش و به ویژه در «مجتمع اوج» وجود دارد که می‌تواند بیشتر از گذشته در خدمت توسعه صنعت کشور به ویژه صنایع پیشران خودروسازی قرار گیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان پیشنهاد کرد: جلسات مشترک فرماندهان نیروی هوایی ارتش و مدیران ارشد گروه ساپیا هر سه ماه یک بار برگزار و روند پیشرفت پروژه‌های مشترک بررسی شود که مورد استقبال مدیرعامل سایپا قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.