نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بورس قتلگاه مردم شده و وزارت اقتصاد در موضع انفعال قرار گرفته است.

بورس قتلگاه مردم شده است/ تضعیف مرجعیت تضعیف انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز یک شنبه ۹ آبان ماه اظهار کرد: دولت‌ و مجلس‌های مختلف به جز شعار برای اصفهان کاری نکرده اند. زمین‌های اصفهان گرفتار سرطان شده اند و تومور بدخیمی در عمق جان زمین‌های اصفهان ریشه دوانده است.  

وی افزود: اصفهان نماد فرهنگ، تاریخ، هنر  و فرهنگ ایران اسلامی است و در صورت نابودی اش بخش زیادی از تاریخ کشور از بین می‌رود. براساس کدام عقل و منطقی حق آبه زاینده رود را صرف کاشت درخت هلو و زردآلو در روی تپه‌ها کرده ایم و حالا به منطقه‌ای توریستی تفریحی تبدیل شده است. این طرح غیرشرعی بوده که در ازای آن زمین‌های حاصلخیز استان اصفهان از بین رفت.  

این نماینده مجلس افزود: طرح سد بهشت آباد و سامانه انتقال آب یک طرح ملی و حاکمیتی بوده که سال‌ها پیش با صرف میلیاردها پول به سر انجام رسیده است. دولت اگر توان ادامه این طرح را ندارد خود پاسخ گوی ساکنین اصفهان به ویژه کشاورزان باشد، زیرا نفس‌های اصفهان به دلیل نبود آب و از بین رفتن زمین‌های کشاورزی  به شماره افتاده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه تاریخ نشان داده که دولت‌ها در کشور ما خود را مستاجری می‌دانند که عمرش بعد از ۸ سال به اتمام‌ می‌رسد و از این رو هر کس در تلاش است توشه‌ای برای آینده خود جمع کند؛ توشه‌ای برای ماندگاری در قدرت و انباشت ثروت.  امیدواریم دولت آقای رئیسی خلاف این امر را اثبات کند.

لارگانی تاکید کرد: اقدام رئیس جمهور برای سفرهای استانی ستودنی است، ولی امیدواریم سفرها به دام کمیت گرایی نیفتد. اینکه رئیس جمهور در دسترس و درحال کار باشد دوست داشتنی است، ولی این تنها نیمی از کار است. مسئله مهم درمان دردها است.

وی بیان کرد: در حوزه اقتصاد مردم منتظر اقدام عملی هستند.  بورس قتلگاه مردم شده و وزارت اقتصاد در موضع انفعال قرار گرفته است.   در حوزه صنعت، اشتغال و کارآفرینی به جز شعار و خود ستایی  در دوره‌های گذشته اقدامی شاهد نبوده ایم.   دو کلمه باید و نباید از کلید واژه‌های دولتمردان در سخنرانی‌ها است که مخاطبی جز خودشان ندارد.  

لارگانی گفت: تضعیف مرجعیت مصادف با تضعیف انقلاب است. حالا که تورم افسار گسیخته داریم و نیمی از مردم قادر به خرید گوشت و لبنیات نیستند و یک مرجع تقلید دغدغه‌ی مردم را بیان کرد نباید این گونه با او برخورد می‌شد.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.