داستان طلب مربی سابق شهرخودرو، این باشگاه را در خطر کسر امتیاز قرار داده است.

طلب کوزین شهرخودرو را به آستانه کسر امتیاز رساند

به گزارش قدس آنلاین، پس از اینکه استفان کوزین مربی ایتالیایی و اسبق شهرخودرو حکمی نزدیک به ۲ میلیارد تومان به‌علاوه ۷۵۰۰ فرانک بابت رسیدگی علیه تیم مشهدی دریافت کرد، حالا این پرونده به مراحل نهایی و خطرناک خود رسیده است.

مدیران شهرخودرو و هیات فوتبال که با یکدیگر بر سر پیدا کردن مقصر صدور این حکم اختلاف داشتند در همان زمان اقدام خاصی انجام ندادند تا حالا شهرخودرو در اوج بحران‌های مدیریتی‌اش، آماده کسر امتیاز باشد.

محسن حیدری دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی می‌گوید: تا پنجشنبه اگر بدهی شهرخودرو به این مربی ایتالیایی پرداخت نشود، کسر امتیاز اعمال خواهد شد.

از سویی صبح روز دیدار این تیم با نفت مسجدسلیمان، جلسه‌ای در استانداری تشکیل شد تا به خاطر اتفاقات عجیب و غریب مدیریتی این تیم که حتی منجر به لغو یک بازی لیگ برتر شده، مالکیت فرهاد حمیداوی از تیمش ملغی شود. این تصمیم که بر اساس اتفاقات رخ داده و در جلسه شورای تامین استانداری خراسان رضوی گرفته شده در نهایت با تصمیم مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تا پنجشنبه وتو شده که اگر حمیداوی از پس پرداخت بدهی کوزین و عبور از این بحران خودساخته برنیاید، این دستور استانی اجرا خواهد شد و مالکیت از حمیداوی گرفته می‌شود.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی در این‌باره توضیح داد: برای هزینه کردن و مدیریت نماینده‌مان در لیگ برتر افراد زیادی داوطلب هستند، فقط امیدوارم به زودی تکلیف مالکیت تیم مشخص شود.

این در حالی است که نماینده مشهد در دو بازی یک امتیاز کسب کرده و هفته آینده باید میهمان هوادار باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.