رییس جمهوری در ورود به استان سمنان گفت: ظرفیت های متنوع استان سمنان فرصت اشتغال و ارزش افزوده قابل توجه دارد.

ظرفیت‌های سمنان فرصت اشتغال و ارزش افزوده قابل توجهی دارد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیدابراهیم رئیسی امروز پس از ورود به استان سمنان در قالب نهمین  سفر استانی دولت سیزدهم در فرودگاه این شهر تاکید کرد: توفیقی برای من است که در روز سیزدهم آبان که یادآور رشادتهای دانش آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام راحل در برابر استکبار جهانی است در استان سمنان حضور داشته باشم.

وی با اشاره به اینکه پیش از این بررسی هایی درباره استان سمنان انجام و کمبودها و نیازها انجام شده است، گفت: امید است در نشست با مسوولان استانی در حوزه های مختلف و فعالان اقتصادی، تصمیم های خوبی برای توسعه این استان اتخاذ شود.

رییس‌جمهوری بیان کرد: در نشست های امروز مسایل را مرور می کنیم و تصمیماتی برای رفع مشکلات اتخاذ می شود.

آیت‌الله رئیسی افزود: استان سمنان ظرفیت های متنوعی دارد، از کشاورزی تا صنعت و معدن و اگر این ظرفیت ها، با وجود مشکلات، درست مورد بهره برداری قرار گیرد، می توان افزایش اشتغال و تولید و بهره وری را رقم زد.

وی ادامه داد: امید است سفر به استان سمنان همراه با تصمیماتی باشد که خیر و برکت داشته و از مشکلات گره گشایی کند، با توجه به همجواری و موقعیت این استان در کشور، رویکرد جدید می تواند سمنان را به جایگاهی برساند که در مقایسه با پیش از آن متفاوت باشد.  

رییس‌دفتر رییس‌جمهوری، معاون اجرایی رییس‌جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیران کشور، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در قالب نهمین سفر استانی، آیت‌الله رئیسی را همراهی خواهند کرد.

سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری شب گذشته به نمایندگی از رئیس‌جمهوری به شهرستان میامی سفر کرد و امین حسین رحیمی وزیر دادگستری نیز راهی دو شهرستان آرادان و گرمسار می شود.

بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان دامغان سفر خواهد کرد و سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی نیز به نیابت از رئیس دولت سیزدهم در شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر حضور می‌یابد.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت  به شهرستان شاهرود سفر خواهد کرد و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی نیز به نمایندگی از رئیس جمهوری از شب گذشته وارد استان سمنان شد و بازدید از مناطقی از شهرستان سمنان را در برنامه دارد.

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر سفر خواهد کرد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.