۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶
کد خبر: 775812

 هفته چهارم لیگ برتر عصر دیروز با شکست سپاهان،تساوی استقلال و قعرنشینی پدیده آغاز شد.تراکتور هم همچنان در جاده سنگلاخ ناکامی ماند.

خروج استقلال و سپاهان از ریل پیروزی

تساوی مقابل سپاسی
استقلال با یک تساوی پرحادثه به تعطیلات رفت تا خودش را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی آماده هفته پنجم کند. دیروز در شیراز در حالی که مردان مجیدی با زمین و باران و سپاسی می جنگیدند دقیقه ۹۵ پیروزی را با تساوی عوض کردند.یانگا از روی نقطه پنالتی گل برتری آبی پوشان را زیر باران زد. میزبان که امسال به لیگ برتر رسیده هر چه در چنته داشت رو کرد و دقیقه ۹۵ قربانی روی غفلت دروازه بان استقلال گل تساوی را به ثمر رساند.استقلال با این تساوی ۱۰ امتیازی شد.
 در تهران و در بازی «پدیده» و «هوادار» رضا عنایتی موفق شد همشهری‌های خود را با شکست بدرقه کند. در این بازی حیثیتی مردان میثاقیان حرفی برای گفتن نداشتند و دست از پا درازتر با یک امتیاز در همان ته جدول باقی ماندند. محمد قاضی و انتظاری گل های هوادار را به ثمر رساندند. تراکتور هم در تبریز دو بر یک مقابل پیکان شکست خورد. 
در آخرین بازی هم دربی اصفهان را ذوب آهن موفق شد یک بر صفر به سود خود تمام کند و لبخند را بر لب تعقیب‌کنندگان سپاهان بنشاند. شاگردان تارتار در این بازی در حالی که سعی در کنترل بازی و دفع حملات سپاهانی ها داشتند موفق شدند روی اشتباه اسماعیلی فر در جایگری توسط سجاد دانایی دقیقه ۵۷ به گل برسند. بعد از این گل بازی به شدت فیزیکی دنبال شد که در پی آن علی محمدی کاپیتان سپاهان دقیقه ۶۸ از بازی اخراج شد. نکته جالب این بازی پنالتی بود که شهباززاده نیمه اول از دست داد. این پنالتی که روی احمدزاده انجام شده بود را فرعباسی ، دروازه بان ذوب آهن دفع کرد.سپاهان با این شکست صدر را به استقلال داد و ۹ امتیازی باقی ماند.ذوب آهن هم ۶ امتیازی شد تا هوادارانش را به رتبه خوب در پایان لیگ امیدوار کند.
نبرد ۶ امتیازی
امروز اما در ادامه هفته چهارم پرسپولیس میزبان گل‌گهر است. نبرد این دو تیم همیشه چه در داخل میدان و چه در کنار زمین جذاب و پرهیجان دنبال شده است. مردان یحیی به دلیل باخت در اراک و البته گل‌های خورده عجیب این روزها تحت فشار هستند. 
مدافع گلات قهرمانی لیگ را آن‌طور که هوادارانش انتظار داشتند کوبنده شروع نکرده و از صدر فاصله گرفته است. برای سرخ ها پیروزی در بازی امروز حیاتی است. حیاتی از این نظر که در صورت باخت جمع کردن حاشیه های تیمی که مدیرعامل ندارد، پول نگرفته و پنجره اش بسته است کار ناشدنی است. گل گهر هم با تمام هزینه هایی که کرده بد نتیجه نگرفته و به سودای پیروزی ۶ امتیازی به تهران سفر کرده است. 

برنامه بازی‌ها
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰
مس رفسنجان - آلومینیوم      ۱۶:۰۰
نساجی - صنعت نفت               ۱۶:۰۰
پرسپولیس    - گل گهر                   ۱۸:۰۰
نفت‌ مسجدسلیمان - فولاد    ۱۸:۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.