۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 776062

سید مهدی رحمتی که در دو فصل قبل دروازه بان و سرمربی شهرخودرو یا همان پدیده بوده این روزها مورد توجه تراکتوری‌ها برای جانشینی فیروز کریمی قرار گرفته است.

پیگیر شکایتم از شهرخودرو هستم

او حالا دارای مدرک مربیگری شده و با توجه به حضور در لیگ برتر و آسیا به عنوان سرمربی تجربه خوبی هم بدست آورده است. رحمتی این روزها در حال مطالعات تکمیلی مربیگری است و البته پیگیر گرفتن مطالباتش از شهرخودرو.

با اینکه در دربی‌ها مقابل حسین بادامکی قرار داشتید ولی استوری تند وتیزی در حمایت از کاپیتان اسبق پرسپولیس منتشر کردید.

دوران فوتبال همیشه تمام می‌شود و این رفاقت‌هاست که باقی می‌ماند. من با بادامکی از قدیم رفیق بودم و این رفاقت در تیم ملی شکل گرفت و در مشهد پر رنگ‌تر شد. واقعاً مشهدی‌ها باید قدر او را که یکی از ستاره‌های خوب پرسپولیس و تیم ملی بوده بدانند و از تجربیاتش بیشتر استفاده کنند. بادامکی واقعاً برای شهرخودرو یا پدیده زحمت کشید و از اعتبارش خیلی جاها هزینه کرد.

فکر می‌کنید فوتبالی بودن حسین بادامکی چقدر در مدیرتش مؤثر بود؟

بادامکی از جنس فوتبال است و مثل برخی‌ها نیست که لاف فوتبالی بودن بزند آن هم در حالی که همیشه فقط یک مدتی ذخیره بازیکنان بزرگ بوده‌اند و فوتبال را در حد محلات ادامه دادند. شما وقتی می‌توانی خودت را مدیر فوتبالی بدانی که یا درسش را خوانده باشی و یا در تیم‌های ملی عضویت داشته باشید. بادامکی کاپیتان پرسپولیس بوده و در تیم ملی مدت‌ها حضور داشته است. آقایان در کدام تیم بوده اند و در کدام تیم ملی حتی ذخیره بودند که امروز به خودشان اجازه می‌دهند در مورد بادامکی حرف بزنند؟

شما بابت حق و حقوقتان از شهرخودرو شکایت کرده‌اید؟

بله شکایت کردم و جلسه رسیدگی به شکایتم هم به زودی تشکیل می‌شود. متأسفانه آقایانی که روزگاری برای عکس گرفتن با من عجله داشتند رفتار حرفه‌ای نداشتند و در حالی که من قرارداد داشتم با سرمربی دیگری وارد مذاکره شدند. اشکالی هم ندارد اما من از حق و حقوق خودم نمی‌گذرم و برای قراردادی که داشتم طلبم را وصول می‌کنم

در این میان صحبت از مذاکره شما با تراکتوری‌ها هم هست. به تبریز می‌روید؟

من هم این موضوع را در رسانه‌ها شنیدم. ولی تا این لحظه مذاکره‌ای انجام نشده و حتی تماسی هم گرفته نشده است. تراکتور شرایط خاصی دارد و امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند سبب خوشحالی هواداران پرشور این تیم بزرگ شود.

پیش‌بینی شما از دو بازی پیش روی تیم ملی چیست؟ صعودمان قطعی می‌شود؟

با این بازیکنان خوبی که در سطح اروپا می‌درخشند بعید می‌دانم تیم ملی کار سختی برای رسیدن به قطر پیش‌رو داشته باشد. به نظرم از همین حالا باید برای صعود از گروهمان در قطر برنامه ریزی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.