مشهد- در پی اجتماع جمعی از کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در اعتراض به حقوق و مزایای دریافتی مدیرعامل این شرکت از بهبود شرایط کاری در آینده ای نزدیک خبر داد.

روند بهبود شرایط کاری و معیشتی کارگران در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین بیژن زاهدی فرد در جمع کارکنان این مجموعه اظهار کرد: از سال ۱۳۹۳ با ورود بنده به ایران خودرو خراسان استراتژی جهت توسعه این شرکت در همه حوزه‌ها از تولید گرفته تا مسائل رفاهی کارکنان تدوین شد.

وی افزود: در حوزه تولید با کمک خود شما عزیزان توانستیم تولید را از چهارصد دستگاه در روز به بیش از ۶۵۰ دستگاه برسانیم و در کنار آن در حوزه مسائل رفاهی و حقوق و مزایا هم اقدامات مهمی انجام دادیم به عنوان مثال پرداخت‌های غیرنقدی از ۹۰۰ هزار تومان در سال ۱۳۹۳ به بیش از ۴ میلیون تومان در سال جاری رسیده است.

مدیر عامل ایران خودرو خراسان افزود: تحریم های دشمن و مسائل اقتصادی کشور باعث شد این روند رو به رشد دچار اختلال شود اما همه با هم و در کنار هم توانستیم شرایط سخت تحریم را پشت سر بگذاریم اما کرونا هم باعث شد معیشت همه اقشار جامعه آسیب ببیند و این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی فقط مربوط به من و شما نیست.

وی ادامه داد: با همه این احوال به منظور ارتقاء سطح معیشت خانواده پرسنل ایران خودرو خراسان از ابتدای سال جاری بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل را با هدف افزایش دریافتی کارکنان در دستور کار قرار دادیم تا دریافتی کارکنان به صورت مداوم و منظم در سال‌های بعد نیز افزایش یابد و صرفاً به صورت مقطعی نباشد در حال حاضر این طرح در دست بازبینی است و در آینده نزدیک به تایید و تصویب خواهد رسید که پرداختی های آن از آبان ماه جاری محاسبه خواهد شد.

وی در خصوص طرح تبدیل وضعیت نیز گفت: شرکت ایران خودرو خراسان اولین شرکت در گروه صنعتی بود که از سال ۱۳۹۶ تبدیل وضعیت کارکنان پیمانکار را آغاز نموده و در حال حاضر هم بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی گروه صنعتی ایران خودرو این طرح در حال اجراست و فقط در اجرا ایرادی مشاهده شد که در ابتدای هفته به واحد منابع انسانی گوش زد کردم تا در صدد رفع آن برآیند.

زاهدی فر اذعان کرد: ما به عنوان دومین شرکت گروه صنعتی ایران خودرو به همین اندازه نیز در قبال مشتریان و هموطنان عزیزمان وظایف و تعهداتی به عهده داریم.

وی عنوان کرد: کشور ما سالیانه نیازمند تولید مقدار مشخصی خودرو است و ما در صنعت خودروسازی باید پاسخگوی نیاز جامعه باشیم از ابتدای سال جاری به دلایل مختلف نتوانستیم به هدف تعیین شده و رفع تعهدات خود در قبال مشتریان دست یابیم اما وقتی شرایط مهیا شد وظیفه داریم خودرویی را که متعهد به تولید آن شده‌ایم تولید نموده و به مشتری تحویل نماییم این وظیفه ای است که در قبال مشتریان عزیزمان به دوش من و همه کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو است. بدیهی است که تلاش ما در این راه گاهی طاقت فرساست.

مدیر عامل ایران خودرو خراسان تاکید کرد: صحبت پایانی من اینکه روند روبه رشدی که از سال ۱۳۹۳ برای شرکت ایران خودرو خراسان تعریف شده در همه امور در حال انجام است چه در حوزه تولید و چه در حوزه کارکنان اما این روند در بازه ای از زمان دچار چالش می شود که نیازمند همراهی و مساعدت همه اعضای این خانواده بزرگ ۵ هزار نفری است.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم در روزها و هفته‌های آینده بتوانم گزارش مفصل و دقیقی از اقدامات انجام شده در جهت تحقق خواسته‌های شما ارائه نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.