نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس با بیان اینکه انگیزه و تحرک آقای رئیسی برای خدمت به مردم قابل تحسین است، گفت: آقای رئیسی ضمن اینکه برای خدمت به مردم تحرک و انگیزه دارد با انتقال این تحرک و انگیزه به وزرا زمینه خدمت هر چه بیشتر به مردم را فراهم می‌آورد.

 انگیزه و تحرک رئیس‌جمهور قابل تحسین است

به گزارش قدس آنلاین، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به صد روزه شدن دولت سیزدهم گفت: اگر چه در ۹۰ روز کاری به سرانجام نمی‌رسد که بتوان در مورد آن قضاوتی داشت اما انگیزه و تحرک آقای رئیسی برای خدمت به مردم قابل تحسین است.

وی افزود: آقای رئیسی علاوه بر این انگیزه و تحرک خود را به وزرای کابینه نیز منتقل می‌کند تا زمینه خدمت هر چه بیشتر و بهتر به مردم فراهم شود.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس اظهار داشت: ما در هفته گذشته دیدیم که آقای رئیسی به اندیکا رفت تا از نزدیک مشکلات زلزله‌زدگان را مشاهده کنند و این بازدیدها باعث می‌شود تا رئیس‌جمهور ببیند گزارشات دستگاه‌های ذی‌ربط برای خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات با واقعیت تا چه اندازه مطابقت دارد و اگر تطابق ندارد دستور فوری برای حل مشکلات مردم صادر و موضوع را پیگیری کند.

شاوردیان خاطرنشان کرد: در مورد دیگر هم در بحث مشکل پیش آمده در سامانه سوخت، دیدیم که اولاً به سرعت و در همان ساعات ابتدایی امکان سوختگیری برای مردم فراهم شد و ثانیاً با راه‌اندازی سامانه سهمیه‌بندی سوخت دروغ بودن شایعات مربوط به افزایش قیمت بنزین خنثی شد و بدخواهان کشور و نظام نه از طریق هک کردن سامانه سهمیه‌بندی سوخت و نه از طریق شایعه‌پراکنی مبنی بر افزایش قیمت بنزین نتوانستند به اهداف خود که مهمترین آن ایجاد آشوب در جامعه بود برسند.

وی افزود: ما دیدیم که آقای رئیسی خود مستقیما به یکی از پمپ بنزین‌ها رفت و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت بحث سوخت‌رسانی به مردم قرار گرفت و این حضور میدانی آقای رئیسی برای پیگیری مسائل قابل ستایش است.

منبع:

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.