نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: سفرهای آقای رئیس جمهور به استان‌ها برکات بسیار زیادی دارد و می‌تواند برای حل بسیاری از مشکلات مثمرثمر باشد.

سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها برکات بسیار زیادی دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفر رئیس جمهور به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف از جمله به مناطق محروم امر بسیار مطلوب و خوبی است و با تلاشی که آقای رئیسی دارد، کار نویی در کشور در حال انجام است.

وی افزود: اینکه رئیس جمهور در بین مردم است باعث می‌شود تا مردم آرامش خود را به دست بیاورند که رئیس دولت و اعضای هیات دولت در کنار مردم هستند و مشکلات مردم را از نزدیک می‌بینند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی یک مدیر میدانی در وسط میدان باشد و ببیند که مردم چه مشکلاتی دارند، قطعا هم بهتر می‌تواند عمل کند و هم بهتر می‌تواند تصمیم‌گیری داشته باشد.

دشتی خاطرنشان کرد: در کل سفرهای آقای رئیس جمهور به استان‌ها برکات بسیار زیادی دارد و می‌تواند برای حل بسیاری از مشکلات مثمرثمر باشد.

وی افزود: قطعا سفرهایی که از ابتدای کار دولت سیزدهم تاکنون انجام شده، هر روز برای هر استانی بهتر می‌شود. کارشناسان هر بخش به استان‌ها می‌روند و مشکلات را احصا می‌کنند و با مسئولین دستگاه‌های مختلف در میان می‌گذارند و بعد به تهران می‌آیند و مشکلات را مورد بررسی قرار می‌دهند و این نشان می‌دهد که سفرها کاربردی شده و انصافا می‌شود به دولت آقای رئیسی به خاطر این کار خوبی که دارد انجام می‌دهد تبریک گفت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.