۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 777370

مدیران رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد با لوکا مودریچ، ستاره کروات و ۳۶ ساله خود هستد.

 ستاره رئال مادرید در مسیر تمدید قرارداد

به گزارش قدس آنلاین، در سال های اخیر سیاست باشگاه رئال مادرید تمدید قرارداد بازیکنان بالای ۳۰ سال تنها به مدت یک فصل بوده و سال گذشته بود که قرارداد لوکا مودریچ، مرد سال فوتبال جهان در سال ۲۰۱۸ تا پایان فصل جاری تمدید شد. اما این بازیکن در ماه های اخیر به قدری درخشان کار کرده که مدیران رئال مادرید باز هم خواهان ماندن او در این باشگاه شده و می خواهند قرارداد هافبک کروات را تا ژوئن سال ۲۰۲۳ تمدید کنند.

بسیاری تصور می کردند لوکا مودریچ پس از حضور با لباس تیم کرواسی به فینال جام جهانی ۲۰۱۸ از فوتبال ملی خداحافظی می کند، اما این بازیکن به کار خود ادامه داده و نقش مهمی در صعود تیم ملی کرواسی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ایفا کرد. اما در ترکیب رئال مادرید نیز عملکرد لوکا مودریچ در ماه های اخیر درخشان بوده و در سن ۳۶ سالگی نیز او جایگاه ثابتی در افکار کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی باشگاه دارد.

بازی در چهارمین جام جهانی متوالی یکی از اهداف مهم پیش روی لوکا مودریچ در سال های پایانی دوران حرفه ای است و به نظر این اتفاق رخ خواهد داد. جام جهانی ۲۰۲۲ در فصل پاییز سال آینده برگزار می شود و لوکا مودریچ امیدوار است با حضور در ترکیب رئال مادرید، در فرم آماده ای راهی قطر شود. برای رسیدن به این اهداف، باید قرارداد لوکا مودریچ برای یک سال دیگر تمدید شود و به نظر می رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.