عضو هیات رئیسه مجلس گفت: رای اکثر نمایندگان مجلس مشخص کننده مرجع ثبت سند مالکیت خودرو خواهد بود.

 مجلس مشخص کننده مرجع ثبت سند مالکیت خودرو خواهد بود/ تعیین تکلیف ۲ استفساریه در آینده نزدیک

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره دوراهی مردم در سند مالکیت خودرو اظهار داشت: در مجلس ۲ نقطه نظر متفاوت درباره سند مالکیت خودرو وجود دارد اما در مجموع و در نهایت رای اکثر نمایندگان مجلس مشخص کننده مرجع ثبت سند مالکیت خودرو خواهد بود.

وی افزود: ۳ استفساریه در مجلس در این باره وجود دارد که در ۲ استفساریه، دو نکته متفاوت از یکدیگر وجود دارد. 

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: در تعدادی از این طرح‌ها آمده که ثبت سند، تغییر سند، تغییر پلاک، کشف مالک و اصالت خودرو توسط راهور ناجا باشد و در برخی از این طرح‌ها هم پیشنهاد شده که توسط دفاتر اسناد رسمی این کار صورت گیرد.

حاجی دلیگانی گفت: اکثریت نمایندگان مجلس در نهایت به یکی از این ۲ طرح رای خواهند داد ولی در مجموع باید ادغعامی بین تمامی ۶ طرحی که در این باره وجود دارد صورت گیرد تا در نهایت یکی از این طرح‌ها به صحن علنی مجلس ارائه شده و تصمیم‌گیری لازم اتخاذ شود. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورتی که امروز در جامعه احساس می‌شود و مردم هم خواهان تعیین تکلیف خود در این باره هستند مجلس سعی می‌کند این موضوعات سریع‌تر جمع بندی شود.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: کمیسیون تخصصی مجلس در این باره بایستی نقطه‌نظرات را اخذ کند و در نهایت یکی از گزینه ها را انتخاب کرده و تکلیف مرجعیت ثبت سند خودرو برای مردم را مشخص کند. 

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.