با حضور استاندار خراسان رضوی، عملیات ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شرق مشهد در حاشیه شهر آغاز شد.

آغاز عملیات ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شرق مشهد/قدر دانی استاندار از تولیت آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی، با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، عملیات احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شرق مشهد در یکی از مناطق کم برخوردار «شهرک شهید رجایی» آغاز شد.
استاندار خراسان رضوی در آغاز مراسم کلنگ‌زنی این طرح با قدردانی از تولیت آستان قدس رضوی که زمین ساخت بیمارستان مذکور را در اختیار قرار داده است، اظهار کرد: تولیت محترم برای ارائه خدمات در همه ابعاد، حمایت‌های لازم را داشته و نسبت به حاشیه شهر مشهد همیشه نگرانی دارند.
نظری افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مردم و سرعت بخشی به عملیات ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی مشهد از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد که در این راستا بارقه‌های امید خوبی در تعامل با وزراتخانه‌ها در راستای رفع مشکلات بودجه‌ای ساخت پروژه‌ها ایجاد شده است.
وی ابراز کرد: باید مشهد و استان خراسان رضوی در تمامی ابعاد به یک کارگاه فعالیت اقتصادی گسترده تبدیل شود تا مردم بیش از پیش از مزایای آن بهره‌مند شوند.
گفتنی است؛ این بیمارستان دارای ۲۴ اتاق عمل و در زمینی به مساحت ۵ هکتار و با زیر بنای ۶۰ هزار متر مربع در قالب هشت بلوک در هشت طبقه ساخته خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شرق مشهد با هزینه‌ای بالغ بر هزار و دویست و چهل میلیارد تومان در مدت زمان چهار سال احداث خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.