رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رویکرد دولت سیزدهم میدان دادن به مردم و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی در یک برنامه هوشمند و هدفمند برای حل مسائل کشور است.

 رویکرد دولت سیزدهم میدان دادن به مردم است

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاحیه ۲۵۵۰ پروژه محرومیت زدایی سازمان بسیج مستضعفین و آغاز عملیات اجرایی احداث ۴۰ هزار  مسکن مددجویی اظهار کرد: یکی از راهبردهای اساسی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم تمرکز و توجه ویژه‌ای به آن مبذول داشته‌اند حضور مردم در عرصه‌های نقش‌آفرینی است.

 وی ادامه داد: بسیج هم به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی وظیفه سازماندهی مردم و مهیا کردن بستر و زمینه برای حضور مردم را در کنار همه ظرفیت‌های عظیمی که در میهن اسلامی وجود دارد به دوش دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: کشور ما دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری است و ظرفیت‌های کم‌نظیری برای حل مسائل و به خصوص مردمی انقلابی ولایت‌مدار و حاضر در میدان دارد. این وظیفه خطیر اگرچه وظیفه همه است اما بسیج رسالت و وظیفه سنگین‌تری به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی دارد.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که دولتی در انتخابات ۱۴۰۰ انتخاب شد که رویکرد آن میدان دادن به مردم  و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی در یک برنامه هوشمند و هدفمند برای حل مسائل کشور  است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: از همان روزهای اول که دولت سیزدهم مستقر شد هم رییس جمهوری و هم معاون اول رییس جمهوری جلساتی را تنظیم کردند که از توانایی‌های مردمی و از توانایی‌های بسیج برای حل مسائل کشور در پیشرفت و آبادانی کشور استفاده کنند.

سلیمانی گفت: امیدواریم مسیری فراهم شود که مردم عزیز ما ذیل این تشکیلات انقلابی بتوانند ایفای نقش گسترده و عمیقی داشته باشند. بهره‌برداری از ۲۵۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی و سازندگی در سراسر کشور هم در همین راستا اجرا شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور  با بیان اینکه وظیفه ما ارائه خدمات بسیار گسترده و وسیع به ملت بزرگ ایران است، گفت: شعار هفته بسیج امسال "بسیج پاره تن مردم است" که  این شعار برگرفته از فرمایش رهبر معظم انقلاب در بهمن سال گذشته است که ذیل سند راهبردی بسیج  مرقوم فرموده بودند.

 وی یادآورشد: مفهوم این شعار این است که تشکیلات مردمی بسیج که برآمده از مردم است بایستی برای خدمت به مردم بیش از گذشته ایفای نقش کند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.