معاون فنی مرکز بهداشت خراسان رضوی گفت: با خروج چهار شهر استان از وضعیت قرمز کرونایی، هم‌اکنون هیچ شهری در خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار ندارد.

شهرهای قرمز کرونایی خراسان رضوی به صفر رسید

به گزارش قدس آنلاین، مجید جعفری‌نژاد اظهار کرد: طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی، خوشبختانه در حال حاضر هیچیک از شهرهای خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار ندارند.

وی ادامه داد: شهرهای کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوه‌سرخ از وضعیت قرمز خارج شدند و هم‌اکنون این ۴ شهرستان استان در وضعیت نارنجی قرار دارند، ضمن اینکه ۲۹ شهر دیگر استان نیز در وضعیت‌های زرد و آبی قرار دارند.

معاون فنی مرکز بهداشت خراسان رضوی تصریح کرد: خوشبختانه طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی در حال حاضر هیچیک از شهرهای خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار ندارند و از مجموع ۳۳ شهرستان استان ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود: از افراد بالای ۱۲ سال و واجد شرایطی که به هر دلیل تاکنون نسبت به انجام واکسیناسیون کرونا اقدام نکرده‌اند می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر این امر حیاتی را انجام دهند و بدون توجه به اخبار کذب و نادرست منتشر شده در فضای مجازی در خصوص واکسیناسیون، بهترین واکسن را در دسترس‌ترین واکسن بدانند و بیش از این در خصوص انجام واکسیناسیون خود تأخیر نداشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.