تیم فوتبال پرسپولیس بعد از سه هفته ناکامی سرانجام طعم برد را در لیگ برتر چشید و با پیروزی برابر صنعت نفت آبادان به رده چهارم جدول صعود کرد تا در فاصله یک امتیازی استقلال قرار بگیرد.

پرسپولیس به دو امتیازی صدر جدول لیگ رسید

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین دیدار از هفته ششم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس ‏‬به پایان رسید.

در این بازی که از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، میلاد سرلک (۷۲) برای پرسپولیس گلزنی کرد تا این تیم بعد از سه هفته دوباره طعم پیروزی را بچشد. با این برد، پرسپولیس ۱۱ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد تا در فاصله یک امتیازی با استقلال قرار بگیرد.

تیم پرسپولیس با تغییراتی که نسبت به بازی‌های قبل انجام داده بود پا به میدان گذاشت تا بتواند به ناکامی سه هفته نبردن پایان بدهد. رضا اسدی هافبک ثابت پرسپولیس در هفته‌های گذشته در این مسابقه نیمکت نشین شد و احسان پهلوان به جای او وارد زمین شد. هرچند که پهلوان هم در دقیقه ۲۶ آسیب دید تا کمال کامیابی نیا برای نخستین بار در این فصل فرصت حضور در زمین (به جای پهلوان) را پیدا کند. دو تیم در نیمه نخست فرصت چندانی برای گلزنی نداشتند و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها به دست نیامد تا بازیکنان با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم پرسپولیس برای گلزنی بازی را هجومی آغاز کرد و توسط عیسی آل کثیر دروازه تیم میهمان را تحت فشار گذاشت. گل محمدی در این نیمه مهدی عبدی را جایگزین سعید آقایی کرد. با این تعویض، سرخپوشان سه دفاعه شدند تا با ترکیب آل کثیر، ترابی، عالیشاه و وحید امیری دامنه حملات و فشار خود را افزایش بدهند. این برنامه جواب داد و پرسپولیس در دقیقه ۶۷ موفق شد با شوت مهدی عبدی دروازه صنعت نفت را باز کند اما داور اعتقاد داشت توپ بعد از برخورد با تیرک افقی صنعت نفت، وارد دروازه این تیم نشده در حالی که در تصاویر تلویزیونی عبور توپ از خط واضح بود. اما این پایان کار نبود و پرسپولیس در دقیقه ۷۲ با ضربه میلاد سرلک سرانجام به گل رسید.

صنعت نفت بعد از این گل برای جبران نتیجه جلو کشید و صاحب فرصت‌هایی برای گلزنی شد. یکی از این موقعیت‌ها روی اشتباه بازیکنان پرسپولیس در دقیقه ۸۵ به دست آمد. حامد لک دروازه بان پرسپولیس در کنترل پاس رو به عقب مدافعان این تیم دچار اشتباه شد تا توپ از زیر پایش رها شود و به سمت خط دروازه برود. لک در آخرین لحظه موفق شد توپ را بعد از برخورد به تیرک عمودی دور کند. با وجود این اشتباه اما لک در دقیقه ۹۱ یک موقعیت تک به تک را از شروین بزرگ مهاجم صنعت نفت گرفت تا پرسپولیس با همان یک گل برنده بازی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.