رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: روحیه مطالبه‌گری دانشجویان باید تقویت شود و شورای شهر خود را متعهد به حمایت از این روحیه می‌داند تا ناراستی‌ها به راستی‌ تبدیل شود.

شورای شهر مشهد از مطالبه‌گری دانشجویان حمایت می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، حسن موحدیان روز یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به در پیش بودن روز دانشجو، افزود: دانشجویان با حرکت انقلابی و با بصیرت در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲ برگ ننگینی برای آمریکا برجای گذاشتند، در جریان انقلاب نیز دانشجویان نقش موثری داشتند.
وی همچنین بر مناسب سازی شهر برای استفاده اقشار معلول تاکید و خاطرنشان کرد: حدود ۱۵ درصد جمعت کشور را معلولان تشکیل می‌دهند، امیدواریم با کمک شهرداری، فضای مناسب برای استفاده این افراد بیشتر شود.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در دوران تحریم اقتصادی اقدامات مهمی توسط دانشجویان انجام شد، این قشر فرهیخته در مدیریت شهری نیز می‌توانند کمک و ظرفیت خوبی برای توسعه شهر باشند.
موحدیان ادامه داد: ضمن تبریک روز پرستار و میلاد حضرت زینب(س)، خاطرنشان کرد: پرستاران در دوران کرونا اقدامات و رشادتهای بی‌نظیری داشتند و دارند، پرستاران مشکلات عدیده‌ای دارند، انتظار می‌رود مردم حداقل با رعایت پروتکلهای بهداشتی به این قشر کمک کنند.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: همسران جانبازان نیز از پرستارانی هستند که تلاش مضاعفی دارند و باید قدردان صبر و بردباری آنها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.