۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 779939

با صدور حکم قطعی حسن نوروزی به عنوان شهردار درگز از سوی استاندار خراسان رضوی ، وی طی مراسم ویژه ای رسماً آغاز به کار نمود.

صدور حکم قطعی شهردار درگز

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی و شهرداری درگز؛  دراین مراسم اعضای شورای اسلامی به اتفاق شهردار و جمعی از پرسنل شهرداری در اولین روز کاری شهردار ابتدا در مزار شهدای گمنام در پارک شهدای گمنام شهر حضور یافتند و پس از ادای احترام نسبت به ساحت مقدس شهدا و غبارروبی مزار شهدای گمنام در محل پارک شهر، آقای توحید غلامی از اعضای شورا و از ایثارگران دفاع مقدس سخنانی در خصوص نقش شهدا در حفظ و حراست از میهن اسلامی مطالبی بیان داشت و افزود: اگر تلاش و ایثار این عزیزان نبود امروز سرنوشت بدتری داشتیم و لذا باید سعی کنیم با کار و تلاش صادقانه این عزیزان را الگوی خود قرار دهیم،

در ادامه اعضای شورا و شهردار و جمع کثیری از پرسنل شهرداری در گلزار شهدا (سید عرب) حضور یافتند و نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام و تجدید بیعت نمودند و سپس تک تک مزار شهدا را با گلاب  غبار روبی نمودند.

در ادامه آقای مقصودی رئیس شورای شهر درگز با اشاره به نقش و اهمیت کار شهدا در حراست از میهن اسلامی طی سخنانی گفت: اگر ما امروز اینجا حضور یافتیم برای این است که ما به شهدا نیازمندیم چرا که ما امروز عهد می بندیم که درهرو این عزیزان باشیم چون عزیزان صدیقان زمان هستند.

وی در بخش دیگری افزود: اگر در کارمان صداقت داشته باشیم به یقین در پیش خدا و مردم محبوب خواهیم شد. وی  در خصوص چگونگی تعیین آقای حسن نوروزی به عنوان شهردار درگز گفت: به رغم اینکه  نزدیک به  ۵۰ نفر داوطلب تصدی پست شهردار درگز در این دوره بودند به اتفاق اعضای شورا نظرشان این بود فردی کاری و بدور از مسائل سیاسی برای تصدی شهرداری انتخاب شود که به شکر خدا کار به درستی انجام شد و علاوه بر آن در این دوره کار شورا، وحدت و همدلی بسیار خوبی وجود دارد و این موضوع قطعاً در پیشرفت شهر تاثیرگذار خواهد بود.
در ادامه آقای حسن نوروزی با قدردانی از اعتماد  اعضای شورا در انتخاب وی، گفت: بنده کار خود را با سه اصل قانون، اخلاق و منفعت عمومی آغاز خواهم کرد.
نوروزی افزود:اینجانب هیچ گونه وابستگی به گروه‌ها و جناح‌های سیاسی ندارم و هدف بنده خدمت به مردم است و تلاش خواهم نمود با همکاری شورای اسلامی و همکاران عزیز از هرگونه خدمتی برای مردم شریف درگز دریغ نکنم و در این راستا به کمک و همفکری  همه مردم شریف درگز نیازمند خواهیم بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.