سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ انگیزه در بین شاگردان خود به نیمکت‌نشینان این تیم انگیزه داد.

تدبیر گل‌محمدی برای چند بازیکن نیمکت‌نشین/ جلوی اعتراض گرفته شد!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای بازی با هوادار تهران آماده می‌شود که تعدادی از بازیکنان نیمکت نشین این تیم هنوز فرصت کافی برای بازی کردن پیدا نکردند.

علیرضا ابراهیمی، مهدی مهدی‌خانی و علی شجاعی از جمله بازیکنان پرسپولیس هستند که در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر کمترین فرصت را برای بازی کردن پیدا کردند.

همین موضوع باعث ناراحتی علیرضا ابراهیمی از یحیی گل محمدی شد اما سرمربی پرسپولیس بدون کوچک‌ترین انعطافی او را از جمع بازیکنان تیم اخراج کرد تا پس از عذرخواهی رسمی اجازه بازگشت به او دهد.

با این حال ابراهیمی که دیگر اعتراضات خود به نیمکت نشینی را علنی نمی‌کند همچنان از وضعیت موجود ناراضی است تا زمزمه‌هایی مبنی بر خروج او در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شود.

مهدی خانی که قبل از شروع لیگ برتر با شکستگی ساعد دست روبرو شد نیز با وجود بهبود مصدومیتش فرصت بازی کردن با پیراهن پرسپولیس را پیدا نکرده است. علی شجاعی هم با وجود حضور در تمام تمرینات پیش فصل شرایطی نسبتاً مشابه با ابراهیمی دارد تا شایعات درباره ماندن یا رفتن آنها قوت بگیرد.

با این حال یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در گفتگوهای خود با بازیکنان در تمرینات از نیمکت نشین‌ها خواسته تا شرایط ایده آل خود را حفظ کنند چون در ادامه بازی‌ها از آنها استفاده می‌کند تا در بازی‌های فشرده پرسپولیس در لیگ برتر عصای دست او شوند.

سرمربی پرسپولیس در حالی روحیه ذخیره‌های تیم را بالا نگه می‌دارد که تصمیم دارد در نیم فصل رقابت‌ها خریدهای دیگری را به پرسپولیس آورده و برای استفاده از آنها چاره‌ای جز خط زدن و خالی کردن اسم چند بازیکن از لیست تیم ندارد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.