وزیر راه و شهرسازی اجرای طرح‌های حوزه مسکن را از جمله اولویت های جدی این وزارتخانه دانست و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار امروز جمعه ۲۶ آذرماه کلنگ ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان یزد به زمین زده شود.

آغاز ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی همزمان با حضور رئیس جمهور در یزد

به گزارش قدس آنلاین، رستم قاسمی، صبح امروز در جریان سفر رئیس جمهور به استان یزد، به شهرستان تفت سفر کرد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آغاز نهضت ملی مسکن در تمام استانهای کشور از جمله اولویت‌های جدی دولت سیزدهم است و این مهم را با جدیت دنبال می کنیم.

وی کلنگ زنی بالغ بر ۲۰ هزار واحد مسکونی جدید را از جمله برنامه‌های امروز خود در استان یزد دانست و افزود: نهضت ملی مسکن در حقیقت راهکاری موثر برای توسعه اقتصادی و رونق صنایع نیز است.

وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم گفت: سهمیه استان یزد در طرح ساخت چهار میلیون واحد مسکونی جدید ۵۷ هزار واحد است و در صورت تقاضا این سهیمه قابل افزایش است.

قاسمی در پایان با بیان این‌که تحقق طرح‌های در دستور کار دولت به عزمی همگانی و برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اجرای طرح  نهضت ملی مسکن نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار در کشور ایفا می‌کند و می‌تواند تا حدودی مشکل بیکاری را کاهش دهد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.