امام جمعه بردسکن گفت: بیش از هزار کیلومتر راه در سطح شهرستان بردسکن به شهرستانهان و استانهای مختلف منتهی می شود و متاسفانه کمتر از هزار متر راه دو بانده نداریم.

 انتقاد شدید امام جمعه بردسکن از وضعیت راه های شهرستان

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن  اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد تصادفات در محور بردسکن به خلیل آباد  اتفاق می افتد که هر چند گاه جان عزیزی گرفته می شود.
امام جمعه بردسکن با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به بحث جاده ودوبانده کردن محور شادمهر تا انابد  وداشتن نماینده مستقل اشاره کرد واظهار داشت:  گویا مسئولان کشوری واستانی بردسکن را به فراموشی سپرده اند وبه مسائل ومشکلات این شهرستان کمتر توجه دارند.
خطیب جمعه بردسکن،با بیان اینکه در حال حاضر مسئولان قصد اسفالت شادمهر تا کاشمر را برای دوبانده کردن این محور دارند افزود: ما دولت سیزدهم را دولتی می دانیم که می خواهد مصوبات را اجرایی کند لذا انتظار ما از مدیران دولتی کشوری واستانی این است بردسکن که در شاهراه ارتباطی بیش از ۴۰ شهرستان و۸ استان قرار دارد، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
امینی با بیان اینکه دولت آقای رئیسی دولت حرف وعده ووعید توخالی نیست اظهار داشت:  از مدیران استانی وشخص استاندار تقاضا می شود به مسائل شهرستان ورود کرده ودر بحث جاده ودیگر امکانات بردسکن را دریابند.
وی داشتن نماینده مستقل را حق مردم این منطقه نام برد وافزود: نماینده فعلی در  منطقه ۴ شهرستان را با داشتن ۸ شهر وحدود ۲۰۰روستا دارد که مگر یک نماینده چه جانی دارد که  بتواند به این مناطق سر بزند  وبه همه امور این شهرستانها رسیدگی کند.
وی در این خصو ص ابراز داشت:  دو شهرستان خلیل آباد وبردسکن کمتر از ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر برای داشتن شاخص نماینده مستقل کمتر جمعیت دارد که می شود مسئولان کشوری با توجه به دوری منطقه ومحروم بودن  این مهم را برای داشتن نماینده مستقل  مورد توجه قرار دهند ورسیدگی کنند.
وی درادامه هم به انتقاد از سفر مدیران کشوری ویا استانی به بردسکن خبرداد وگفت: در سفر مدیران به بردسکن، در ابتدا در شهرستان اولی برای کار، مصوباتی را دارند ودر شهرستان بعدی محل استراحت وصرف میوه ودر شهرستان بردسکن زمانی را برای اقامه نماز وبلافاصله هم شهرستان را ترک می کنند که هیج تاثیری این سفر ها برای یک شهرستانی که  نزدیک به ۱۰۰هزار نفر جمعیت را دارد ندارد.
وی افزود: داشتن دو بخش بزرگ و وسعت زیاد وازطرفی موقعیت استراتژیکی  بردسکن با توجه به محورهای منتهی به شهرستان از جمله محور بردسکن سبزوار،  بردسکن گناباد وبجستان ونیز بردسکن به تهران وشمال ونیز طبس ویزد ومشهد مقدس  زمانی بیشتری را می طلبد به شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.