۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 781582

هافبک پیشین تیم‌های پرسپولیس و استقلال اعتقاد دارد سرخپوشان هنوز نتوانسته‌اند همانند فصل‌های گذشته عملکرد قابل قبولی ارائه کنند.

فرزاد آشوبی: نتایج پرسپولیس قابل دفاع است

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد آشوبی درباره عملکرد پرسپولیس در پایان ۱۰ هفته نخست لیگ برتر فوتبال گفت: نتایج پرسپولیس تا پایان هفته دهم قابل دفاع است، اما عملکرد تیم با انتظارات و نیز نمایش ارائه شده در سال‌های گذشته فاصله دارد. دلیل اصلی این موضوع، جدایی بازیکنان بسیار بسیار تأثیرگذار و باکیفیت خطوط مختلف از پرسپولیس است.

وی در مورد بازیکنانی که در نقل‌وانتقالات تابستانی به پرسپولیس پیوستند، عنوان کرد: به‌جز علی نعمتی که خریدی فوق‌العاده بود و تماشای بازی‌های او جذاب است، سایر بازیکنان جدید هنوز نتوانسته‌اند کیفیت خود در سال‌های گذشته را در پرسپولیس تکرار کنند. نفرات جدید نتوانسته‌اند همان کیفیتی را ارائه کنند که کادر فنی تیم را مجاب به خرید آنها کردند. احمد نوراللهی در ایران هافبکی غیر قابل جایگزین و یافتن بازیکنی چون او بسیار دشوار است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عدم تعیین مدیرعامل این باشگاه و تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: تجمعات به‌خاطر نگرانی ذهنی هواداران است و نمی‌توانیم این اقدام را تأیید یا رد کنیم. یک گروه برای رسیدن به موفقیت، به محیطی مثبت و آرام نیاز دارد و اگر دغدغه‌ها به بازیکنان منتقل شود، کیفیت آنها کاهش می‌یابد. امیدوارم مسائل به گونه‌ای حل شود که کمترین بار روانی روی بازیکنان و مربیان باشد.

آشوبی درباره دو پیروزی روحیه‌بخش استقلال پس از دربی ۹۷ تصریح کرد: استقلال نسبت به پرسپولیس نوسان کمتری دارد و پیامد آن هم صدرنشینی تیم است. استقلال در بخش تاکتیکی هم می‌تواند پیشرفت بهتری داشته باشد و عملکرد بهتری نسبت به وضعیت فعلی ارائه کند.

وی در مورد صدرنشینی سپاهان و استقلال در صدر جدول با کسر ۸ امتیاز از گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم درباره محکومیت گل‌گهر چه بگویم، اما لیگ امسال فشردگی بالایی خواهد داشت و صدرنشینی گاه و بی‌گاه تیم‌ها نمی‌تواند تعیین‌کننده باشد. پرسپولیس در صورت باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات و توانایی جذب بازیکن، بیشترین شانس قهرمانی را دارد. پرسپولیس تیم بسیار خوبی دارد که در بسیاری از بخش‌ها باید تقویت شود و اگر این اتفاق رخ ندهد، ادامه کار بسیار بسیار دشوار خواهد بود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.