هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال پس از پنج تساوی تیم‌هایی مثل پیکان و سپاهان را شکست داد و این موضوع قابل تحسین است.

دین‌محمدی: نمایش استقلال در بازی با سپاهان قابل تحسین بود

به گزارش قدس آنلاین، سیروس دین‌محمدی درباره شرایط این روزهای تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: تیمی که بعد از پنج تساوی به بازی‌ها برمی‌گردد و پیکان و سپاهان را شکست می‌دهد، قابل تحسین است. وقتی تیم خوب بازی می‌کند باید تشویق‌شان کرد. وقتی انتقاد می‌کنیم، فنی است و قصد و غرضی نداریم، با این حال دو بازی اخیر را بردند و خوب هم بودند. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و امیدوارم این روند را حفظ کنند. از دو برد اخیر استقلال ما هم خوشحال هستیم.

وی در مورد انتقاد برخی‌ به عملکرد کلی تیم استقلال در مسابقات تصریح کرد: اعتقادی ندارم که می‌گویند تیم برده ولی خوب بازی نکرده است. استقلال بد بازی کند، ولی بازی‌هایش را ببرد. چیزی که اهمیت دارد، کسب سه امتیاز بازی‌ها است.

بازیکن پیشین استقلال در رابطه با انتقادها از رودی ژستد بازیکن فرانسوی آبی‌پوشان گفت: ژستد در بازی‌ها زحمت خودش را می‌کشد. بازی او را به دقت دیدم، شاید چون پایش به گلزنی باز نشده، این همه انتقاد می‌کنند. تلاش ژستد در بازی‌ها قابل تحسین است و می‌خواهد خودش را نشان دهد. شاید هواداران از او گل بخواهند، ولی به تلاش او در مسابقات نگاه کنند.

دین‌محمدی در خصوص اعلام پرونده شکایت از بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان که منجر به سه بر صفر شدن نتایج این تیم برابر استقلال، سپاهان و پیکان شد، گفت: یکسری‌ قضاوت‌های بی‌جهت می‌کنند که نشان می‌دهد اطلاعات درستی ندارند. فوتبالی‌ها باید در مورد مسائل فنی صحبت کنند. توضیحات در سایت‌ها موجود است و بهتر است آن را مطالعه کنند. باید منطقی فکر کنیم.

وی درباره تقابل استقلال با نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی یادآور شد: مدتی بالای سر تیم نود ارومیه بودم. آنها تیمی جوان، دونده و خوب هستند. درست است که فصل گذشته به لیگ دسته دوم سقوط کردند، ولی به دلیل جوانی و عدم تجربه‌شان بود. امسال در گروه خودشان سرگروه هستند و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده‌اند. نباید فکر کنیم بازی آسانی داریم و نود ارومیه را دست کم بگیریم. این جور تیم‌ها زهردار هستند و کارهایی می‌کنند که قابل پیش‌بینی نیست. زمانی که در لیگ دسته دوم آلمان بودم تیم‌هایی مثل هرتابرلین و هامبورگ را در جام حذفی شکست داده بودیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.