مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه گفت: به خاطر رفتار غیر حرفه‌ای از باشگاه پدیده به سازمان لیگ شکایت کردیم.

مدیرعامل ۹۰ ارومیه: از باشگاه پدیده شکایت می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، یحیی بهاری در مورد شرایط تیم ۹۰ ارومیه پیش از بازی جام‌حذفی مقابل استقلال اظهار داشت: به امید خدا آماده این بازی هستیم. تیم از دیروز در تهران اردو زده و امیدواریم بازی خوبی را مقابل استقلال برگزار کنیم. ۹۰، در جام‌حذفی همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن و رزومه خوبی داشته است. ما یکسال یک بر صفر به پرسپولیس برانکو باختیم. پرسپولیس در آن سال قهرمان لیگ و جام‌حذفی و در آسیا هم نایب قهرمان شد اما کارشناسان بر این مسأله که با ناداوری شکست خوردیم صحه گذاشتند.

وی افزود: سال بعد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام‌حذفی به مصاف تراکتوری رفتیم که سه کاپیتان تیم ملی را داشت. بازی در ۱۲۰ دقیقه یک-یک شد و ما در پنالتی هشتم نتیجه را واگذار کردیم. مقابل استقلال هم حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود اما یک جنگ نابرابر است. پول یک بازیکن استقلال برابر کل بودجه ورزش آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۰ است. با این حال ۹۰ همیشه مقابل تیم‌های بزرگ نمایش خوبی داشته، فارغ از هر نتیجه‌ای خودمان را برنده این بازی می‌دانیم. ۹۰ ارومیه یک باشگاه آکادمیک است که کارش را از سال ۱۳۹۰ و از یک مدرسه فوتبال شروع کرد. این باشگاه فقط از محصولات خودش استفاده می‌کند. امسال هم شرایط خوبی در لیگ دو داریم و تلاش کردیم پنجره باز شود تا هرچه زودتربه لیگ یک برگردیم.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ در مورد اینکه گفته می‌شود سلمان تاجدار سرمربی تیم استعفا داده گفت: ما هم این مسأله را در رسانه‌ها دیدیم اما مکتوب چیزی به ما ارائه نشده است. پیش از بازی با عقاب متوجه شدیم که باشگاه پدیده به صورت چراغ خاموش با سرمربی ما مذاکراتی را انجام داده اما به خاطر شرایط تیم و برای اینکه در این بازی مهم لطمه نخوریم حرفی نزدیم.

وی افزود: بعد از این بازی از باشگاه پدیده رسما به سازمان لیگ شکایت کردیم چون رفتار غیراصولی و غیر حرفه‌ای انجام داد و با مربی که قرارداد دارد مذاکره کردند. شاید تاجدار از این نامه ناراحت شود اما کار اصولی خودمان را به صورت مکتوب انجام دادیم. پدیده نباید این کار را انجام می‌داد و تاجدار هم باید به قرارداد خودش پایبند باشد.

بهاری در مورد اینکه آیا تاجدار اکنون در کنار تیم حضور دارد، گفت: بعد از بازی با عقاب که در ارومیه برگزار شد، تیم دو روز استراحت کرد و دیروز راهی تهران شدند. تمرینات از امروز آغاز می‌شود و به سرمربی اعلام کردیم در اردوی تهران حضور داشته باشد. امیدواریم که در اردو حاضر شود اما  اگر این اتفاق نیفتد، با همین کادر که از مربیان بومی تشکیل شده مقابل استقلال بازی می‌کنیم و پس از مسابقه در این مورد تصمیم می‌گیریم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.