رضا بدرالسماء که این روزها به همراه کاروان هنرمندان و در قالب رویداد «ام المقاومه» در عراق به سر می‌برد، تازه‌ترین اثر خود را در جوار صحن حضرت زهرا سلام‌الله علیها تولید کرد.

اثری تازه از رضا بدرالسماء در جوار صحن حضرت زهرا سلام الله علیها

به گزارش قدس آنلاین، هنرمندان عاشق اهل بیت(ع) در کربلای حسین(ع) گرد هم آمدند تا قلم‌هایشان، فکر و ذکرشان و هنرشان را در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) برای امام حسین(ع) و شهدای مقاومت خرج کنند.

در رواق بالای باب الراس حرم اباعبدالله(ع)، همه چیز آماده شده تا بیش از ۳۰ هنرمند خوشنویس، نقاش خط، نقاش، نگارگر، مینیاتوریست و گرافیست، کار خود را برای خلق آثار خود درباره حضرت زهرا(ع)، امام حسین(ع) و شهدای مقاومت آغاز کنند.

این اتفاق در قالب رویداد فرهنگی هنریِ «ام المقاومه» شکل گرفته است. رویدادی که به همت مجموعه فرهنگی هنری ماهد و با همکاری حوزه هنری استان تهران و سازمان زیباسازی شهرداری تهران، با حضور استادان شاخص هنرهای تجسمی کشورمان انجام می‌شود.

رضا بدرالسماء یکی از استادان حاضر در رویداد «ام المقاومه» است. این استادِ هنرهای تجسمی اثری را در جوار صحن حضرت زهرا سلام الله علیها در نجف اشرف تولید کرده است.

کاروان هنریِ «ام المقاومه» بخشی از آثار خود را در روزهای ۲۴ و ۲۵ و ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در یکی از رواق‌های حرم مطهر امام حسین(ع) تولید کرد و سپس در روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر ۱۴۰۰ در کنار صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف به تولید اثر می‌پردازند و در نهایت این آثار به موزه‌های عتبه حسینیه و علویه اهدا می‌شوند.

هنرمندان ام المقاومه ظهر جمعه به سمت نجف اشرف حرکت کرده‌اند و از شنبه تولید آثار در کنار حرم مطهر امیرالمومنین(ع) آغاز شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.