شاگردان یحیی گل‌محمدی با برتری قاطع مقابل ویستا توربین به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کردند.

پرسپولیس گام اول را محکم برداشت

به گزارش قدس آنلاین، از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰در ورزشگاه آزادی میزبان ویستاتوربین بود که این دیدار با برتری‌ چهار بر صفر پرسپولیسی‌ها به پایان رسید تا شاگردان گل‌محمدی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند.

نیمه نخست

در دقیقه ۱۰، سانتر مهدی شیری و ضربه سر مهدی عبدی در دستان رضا جبارنژاد، دروازه‌بان ویستاتوربین قرار گرفت.

در دقیقه ۲۲، توپ در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه به حمدالله ابدام رسید و ضربه روی پای او به شکلی خطرناک از بالای دروازه حامد لک به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۶، علیرضا ابراهیمی به دلیل تکل خطرناک از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.

بازی نیمه اول در میانه میدان گره خورده بود و حملات دو تیم در این نیمه ناقص و بی نتیجه بود.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۰، سانتر علی شجاعی و ضربه سر عیسی آل‌کثیر در وضعیتی نامتعادل به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۳، دریبل سیامک نعمتی در محوطه جریمه و ضربه کم جان او راه به جایی نبرد. در ادامه حملات پرسپولیس سانتر شجاعی و ضربه آل‌کثیر از کنار دروازه به بیرون رفت.

ضد حمله پرسپولیس با شوت آل‌کثیر از روی خط محوطه جریمه بی‌ثمر بود و به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۸، احسان پهلوان در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه او با واکنش دروازه‌بان ویستاتوربین همراه شد. ریباند این توپ توسط پرسپولیسی‌ها وارد دروازه ویستاتوربین شد اما داور آفساید پهلوان را اعلام کرد تا این گل پذیرفته نشود.

گل‌های پرسپولیس:

در دقیقه ۶۳، سانتر احسان پهلوان و ضربه سر محمد شریفی وارد دروازه رضا جبارنژاد شد تا پرسپولیسی‌ها از حریف خود پیش بیفتند.

در دقیقه ۶۵، نفوذ عیسی آل‌کثیر و پاس رو به بیرون او به سیامک نعمتی رسید و ضربه بغل پای این بازیکن منجر به گل دوم پرسپولیسی‌ها شد.

در دقیقه ۷۹، ضربه سرلک در مواجه با دروازه‌بان ویستا توربین و در ادامه ضربه آل‌کثیر روی خط دروازه ویستا توربین باعث شد تا پرسپولیسی‌ها به گل سوم برسند.

علی شجاعی در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده از پشت محوطه جریمه دروازه ویستا توربین را باز کرد و چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند.

مهدی ترابی، وحید امیری و حامد پاکدل با تصمیم یحیی گل‌محمدی در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای این بازی قرار نگرفتند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی(۴۶ علی نعمتی)، مهدی شیری، علی شجاعی، رضا اسدی(۴۶ میلاد سرلک)، محمد شریفی (۶۸ کمال کامیابی نیا)، احسان پهلوان (۶۵ امید عالیشاه)، سیامک نعمتی، عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی(۶۸ سعید آقایی)

ترکیب ویستا توربین: رضا جبارنژاد، محمدرضا حمدی نژاد، حمدالله ابدام(۷۲ میلاد ابطحی)، مرتضی حسینی(۸۴ عارف محمد علی پور)، کمیل ایمانجانی، حسین ابرقویی، رضا شربتی، علی خسرونژاد(۶۲ حامد اکبری)، حجت اسلامی(۷۲محمد امرایی)، علی محمدی و هادی خیری میر

منبع: ایسنا  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.