تولیت آستان قدس رضوی همزمان با شب یلدا با حضور در مؤسسه خیریه سراج رضوی توس، با مدیر، مربیان و کودکان بی‌سرپرست این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

تولیت آستان قدس رضوی شب یلدا را در کنار کودکان بهزیستی گذراند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی هم‌زمان با شب یلدا، ساعتی هم‌نشین کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست ساکن مؤسسه خیریه سراج رضوی توس شد و ضمن تقدیر از خدمات کارکنان این مجموعه، از کودکان خردسال مؤسسه دلجویی کرد.

در جریان دیدار صمیمی تولیت آستان قدس رضوی با ۱۵ کودک زیر ۷ سال این مؤسسه، ضمن گفت‌وگو با مدیر مجموعه، در جریان شرایط نگهداری از کودکان بی‌سرپرست قرار گرفت و شنونده مشکلات و درخواست‌های آن‌ها شد.

پس از ساعتی شب‌نشینی و هم‌جواری با این کودکان و تقدیم هدایای کودکانه به یکایک آن‌ها، از بخش‌های مختلف و امکانات مؤسسه بازدید به عمل آورد. در پایان این دیدوبازدید یلدایی، از خدمات مدیر و مربیان با هدایایی تقدیر شد و همه مهمان خوان پربرکت رضوی شدند.

مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی نیز با حضور در این بازدید شبانه، با تقدیر از رویکرد حمایتگری آستان قدس از این مراکز گفت: یک هزار و ۷۰۰ مددجو در۹۲ مرکز خیریه تحت سرپرستی بهزیستی هستند و بیش از ۵۰ درصد خانه‌های نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی تصریح کرد: تلاش ما و همه خادمان مراکز ایتام این است که بهترین شرایط را برای رشد و پرورش آن‌ها در فضایی شبیه خانه مهیا کنیم و با کمک به توانمند کردن کودکان و مرتفع شدن مشکلات خانواده‌های آن‌ها، هر چه زودتر به دامن خانه و خانواده خود بازگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.