مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: طی چهار روز و در نشست های فشرده هیات داوری این شرکت در چهار روز انتهای آذرماه، ۱۳۳ قرارداد مربوط به زمین های راکد صنعتی تعیین تکلیف شدند.

۱۳۳ قرارداد اراضی راکد در شهرکهای صنعتی خراسان رضوی تعیین تکلیف شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، علی بهرامی زاده افزود: برای بازپس گیری اراضی تحت اختیار تولیدکنندگان در شهرکها و نواحی صنعتی که با این شرکت قرارداد منعقد کرده اما نسبت به عملیاتی کردن آنها اقدام نکرده اند، هیات داوری در این شرکت تشکیل شده است که امور حقوقی و قراردادهای مربوط به قبل از سال ۱۳۹۹ را مورد بررسی قرار می دهد.
وی بیان کرد: طی چهار روز انتهای آذرماه امسال، هیات داوری شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ۱۳۳ زمین راکد صنعتی به مساحت ۴۱ هکتار را که قراردادهای آن مربوط به سال ۱۳۹۶ و قبل از آن بود، تعیین تکلیف کردند.
وی اظهار داشت: زمینهای راکد صنعتی تعیین تکلیف شده مربوط به شهرکهای صنعتی مشهد، چناران، ماشین سازی، خیام، جوین، سبزوار، رشتخوار، توس، تربت جام، تایباد، تربت حیدریه، کاشمر، فریمان، کوثر، کمال الملک، خواف، کاخک، جغتای، خوشاب، میان جلگه بوده است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: اعضای هیات داوری این شرکت، زمین های راکد که مراحل عملیاتی آن پیشرفت فیزیکی ندارند را در جلساتی با حضور خود متقاضی مورد بررسی قرار می دهند و در صورتی که نسبت به عملیاتی شدن آنها اقدام نکنند، قراردادها فسخ می شود.
بهرامی زاده افزود: پیش از این هیات داوری شرکت شهرکهای صنعتی استان ماهی دو روز جلسه تشکیل می داد که طی چند ماه اخیر به دلیل اهمیت موضوع، جلسات داوری به صورت فشرده و ماهانه هفت تا هشت روز برگزار می شود و این موضوع به جد مورد پیگیری قرار می گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.