سیاوش یزدانی بازیکن مشهدی استقلال در این فصل در قلب خط دفاع تیمش نمایش بسیار خوبی به اجرا گذاشته و به واقع یکی از بهترین مدافعان فصل محسوب می‌شود. 

 از دیدن وضعیت پدیده غصه می‌خورم

یک برد دیگر در کارنامه شما درلیگ بیست و یکم ثبت شد. 
همین طور است. تیم پدیده با اینکه در قعر جدول بود، اما ما را خیلی اذیت کرد. به اعتقاد من جایگاه فوتبالی پدیده این جای جدول نیست و امیدوارم این تیم خوب مشهدی شرایط بهتری پیدا کند. 

به عنوان یک مشهدی چه حسی از دیدن وضعیت تیم پدیده داری؟

حس خوبی نیست. واقعاً غصه می‌خورم. چرا پدیده باید با دو امتیاز در قعر جدول باشد؟ چرا این باشگاه نباید پول داشته باشد؟ چرا مسئولان این باشگاه را به حال خود رها کردند؟چرا به امور این تیم رسیدگی نمی‌کنند؟ پدیده تیم خوبی است که اگر ستاره‌هایش حفظ می‌شدند این فصل می‌توانست کارهای بزرگ‌تری را انجام دهد. افسوس می‌خورم وقتی تیم شهرم را درچنین وضعی می‌بینم. متأسفانه سال‌هاست تیم‌ها در مشهد با چنین سرنوشتی مواجه می‌شوند. امیدوارم یک بار برای همیشه مشکل فوتبال مشهد برطرف شود. به خدا حیف است مشهد نماینده در لیگ برتر نداشته باشد. 

برخی هواداران استقلال معتقدند تیمشان می‌تواند قهرمان لیگ شود. 

ما هم قطعاً برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش می‌کنیم، اما باید واقع‌بین باشیم. تازه ابتدای راه هستیم و تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده است. مسئله ما این است که در نیم فصل دوم وضعیت بهتری برای خودمان ایجاد کنیم چون بازی‌ها درنیم فصل دوم بسیار سخت تر خواهد شد. 

به نظر می‌رسد نسبت به فصل قبل آرامش بیشتری در تیم حاکم است.

در فصول قبل استقلال وضعیت خوبی نداشت و حواشی متعددی وجود داشت. اما این فصل داستان تا حد زیادی متفاوت شده و اوضاع رو به بهبودی گذاشته است. وقتی یک تیم آرامش داشته باشد، به طور قطع در کسب نتایج بهتر عمل می‌کند که دراین فصل همین اتفاق برای ما رخ داده است. 

شما تا هفته یازدهم هیچ شکستی درکارنامه نداشتید.

برای تیم‌های بزرگ داشتن این رکوردها چیز عجیب و غریبی نیست. استقلال تیم بزرگی است و اگر دیدید در سال‌های گذشته نتوانسته به نتایج مطلوب برسد به دلیل حواشی و مشکلات بوده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.