مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور دیروز در سازمان لیگ برگزار شد و ۱۶ تیم حاضر در این مرحله حریفانشان را شناختند.

استقلال به پیکان خورد پرسپولیس به ذوب‌آهن

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی از ساعت ۱۳ دیروز در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

در این مراسم نمایندگان باشگاه‌ها به دلیل شیوه‌نامه‌های بهداشتی حضور نداشتند. صمد مرفاوی و علی اصغر مدیر روستا میهمانان این مراسم بودند و مراسم قرعه‌کشی را برگزار کردند. در حالی که طرفداران دو تیم پرطرفدار پایتخت منتظر بودند تا شهرآورد دیگری را در جام حذفی نظاره‌گر باشند، اما با قرعه دیروز فعلاً این موضوع منتفی است تا در صورت صعود سرخابی‌ها شاید در مراحل بعد شاهد تقابلشان باشیم.

آبی‌پوشان پایتخت باید در این مرحله به مصاف پیکان تهران بروند و شاگردان یحیی گل محمدی نیز باید خود را برای مصاف با ذوب‌آهن و مهدی تارتارآماده کنند.

دیدارهای تکراری که در هفته نهم و یازدهم لیگ برتر نیز رقم خورد و البته با پیروزی شاگردان مجیدی و گل محمدی  پایان یافت. نکته جالب اینکه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در این مرحله میهمان هستند و بازی در خانه حریف به‌خصوص برای سرخپوشان پایتخت می‌تواند دردسرساز باشد.

 پدیده مشهد دیگر تیم حاضر در این مرحله بازی سختی را با مس در رفسنجان خواهد داشت. عنابی‌پوشان مشهدی بعد از عدم حضور در مقابل مس در رفسنجان در لیگ برتر، حالا در جام حذفی با قرعه‌ای تکراری مواجه شده‌اند و این‌بار به نظر به رفسنجان سفر می‌کنند.

 اما یکی از قرعه‌های سخت در این مرحله برای دو تیم سپاهان و آلومینیوم اراک افتاد و شاگردان نویدکیا و خطیبی جدال سختی را برای صعود خواهند داشت. این تیم باید در فاصله کمتر از یک هفته دوبار با هم بازی کنند؛ ابتدا ۲۳ دی در هفته پانزدهم لیگ برتر و سپس ۲۸ دی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی.

 گفتنی است امیرحسین روشنک مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی که در این قرعه‌کشی حاضر بود، اعلام کرد دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها در روزهای ۲۷ و ۲۸ دی ماه، بین هفته‌های پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

برنامه بازی‌ها(تیم‌های میزبان در ابتدا آمده است)

ذوب‌آهن اصفهان - پرسپولیس/ مس رفسنجان - پدیده مشهد/ نساجی مازندران - گل‌گهر سیرجان/ پیکان تهران - استقلال/ خیبر خرم‌آباد - صنعت نفت آبادان/ آلومینیوم اراک - سپاهان اصفهان/ مس کرمان - فولاد خوزستان/ نفت مسجدسلیمان - خلیج فارس ماهشهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.