۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر: 782556

پرونده شکایت لئوناردو پادووانی، مدافع برزیلی استقلال با این باشگاه در تاریخ ۲۱ ژانویه بسته خواهد شد و دادگاه عالی ورزش رأی نهایی خود را درباره این بازیکن اعلام خواهد کرد.

استقلال هیچ کمکی به من نکرد

پادووانی از باشگاه استقلال شکایت کرده و خواستار غرامت نقص عضو شده است. مدافع برزیلی باشگاه استقلال با تأیید این خبر به خبرنگار قدس می‌گوید:« بله، من از باشگاه استقلال شکایت کردم و تا روزی که رأی نهایی صادر نشود، هیچ پولی بابت باقیمانده قراردادم از این باشگاه نمی‌گیرم و منتظر رأی نهایی دادگاه عالی ورزش می‌مانم. هر رأیی در این دادگاه داده شود، می‌پذیرم اما امیدوارم حق و حقوقم به طور کامل پرداخت شود».

از پادووانی پرسیدیم که دقیقاً دنبال چه حقوقی است، که گفت: «باشگاه استقلال در مدتی که من مصدوم بودم و در تهران حضور داشتم کار آنچنانی برای من انجام نداد. درحالی که من دچار نقص عضو شده بودم آن‌ها تلاش زیادی برای من نکردند. به جز برخی امکانات سطحی دیگر برای من کاری نکردند. من بدن خودم را وقف این باشگاه کردم و در وضعیتی قرار گرفتم که نمی‌توانم تا آخر عمر روی پایم بایستم. شما فکر می‌کنید آیا این اتفاق ساده است و به راحتی می‌توانم با این موضوع کنار بیایم. سلامتی‌ام را برای باشگاه استقلال داده‌ام و توقع داشتم آن‌ها هوای من را داشته باشند و پیگیرحال و روزم باشند. من از خیلی چیزها محروم شدم. از راه رفتن و یک زندگی عادی. البته مردم ایران در این مدت خیلی به من روحیه داده‌اند و به شدت پیگیر حالم بودند، اما مسئولان این باشگاه رفتار خوبی با من نداشتند.»

پادووانی درپاسخ به این پرسش که چه اندازه امیدوار است مشکلش از طریق دادگاه عالی ورزش حل شود، این پاسخ را داد:«اینکه درنهایت چه تصمیمی بگیرند را من نمی‌دانم اما مطیع قانون هستم. هر رأیی بدهند می‌پذیرم و امیدوارم که این پرونده به بهترین شکل ممکن به نتیجه برسد». پادووانی درحالی به دنبال گرفتن غرامت نقص عضو است که آخرین اطلاعات باشگاه استقلال از پرونده این بازیکن دلالت بر رد ادعای این بازیکن دارد و گفته می‌شود در نهایت باشگاه استقلال با پرداخت ۱۵۰ هزار دلار که حاصل دیرکرد در انتقال حقوق این بازیکن است، این پرونده را هم به سرانجام خواهد رساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.