رئیس مجلس گفت: انقلابی کسی است که با اطاعت از ولایت در کنار شهدا گره از کار مردم باز کند در غیر این صورت نمی‌تواند بگوید پیرو امام و شهداست.

قالیباف: انقلابی کسی است که در کنار شهدا گره از کار مردم باز کند

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر قالیاف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گلگون کفن گمنام در تهران اظهار داشت: رزمندگان، و جانبازان و آزادگان خاطرنشان هست که هر موقع در جبهه آتش سنگین شده و عرصه بر همه تنگ می‌شد و راهی پیش رو نبود شهدای جان بر کف خط شکن بودند. 

وی افزود: آن شبی که غواصان اروندرود خروشان را می‌دیدند حماسه‌ آفریدند و عزت و افتخار ایران اسلامی شدند. 

رئیس مجلس تصریح کرد: امروز ما در این مکان جمع شده‌ایم تا شهدایی که همه تاریخ، حریت و آزادگی ما بوده و شمع محفل ما هستند را تشییع کنیم. 

قالیباف گفت: شهدای انقلاب اسلامی لاله‌های بر پیشانی عزت و افتخار ایران عزیز هستند و ما باید کار آنها را قدر بدانیم زیرا آنها پیام آور کربلا هستند. 

وی گفت: پناه رزمندگان در سخت‌ترین شرایط جنگ، حضرت فاطمه (س) بود.

رئیس مجلس گفت: اگر امروز در بعضی گره‌ها مانده‌ایم دلیلش این است که از مسیر شهدا فاصله گرفتیم این در حالی است که شهدای گمنام لاله‌هایی بر پیشانیِ عزت و افتخار ایران عزیز هستند.

قالیباف تاکید کرد: انقلابی کسی است که با اطاعت از ولایت در کنار شهدا گره از کار مردم باز کند در غیر این صورت نمی‌تواند بگوید پیرو امام و شهداست.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.