کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی از مرزهای شمال غربی، بارش باران و برف از ظهر امروز تا پنجشنبه شب خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

بارش برف و باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین، زهرا عنایتی افزود: این سامانه بارشی بیشتر مناطق خراسان رضوی به ویژه مرکز و شمال استان را در بر می‌گیرد و در مناطق سردسیر به صورت برف و در جاهای دیگر به صورت باران و برف رخ خواهد داد.
وی اضافه کرد: وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با مه‌گرفتگی و کاهش میدان دید در این مدت برای مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.  
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته باران در چهار شهرستان خراسان رضوی شامل مشهد، سرخس، گناباد و تربت‌حیدریه بارید که بیشترین آن در گناباد با حدود پنج میلیمتر بود.  
عنایتی با اشاره به کاهش پنج درجه‌ای دمای هوای خراسان رضوی در روز پنجشنبه گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا پنجشنبه به پنج درجه خواهد رسید.
وی ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد طی این مدت از صفر به ۲ درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: چناران با کمینه دمای هوای سه درجه زیر صفر و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان فریمان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.