زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: شهروندان زنجانی از هرگونه خرید و فروش فیش شرکت های تعاونی مسکن خودداری کنند.

یک مترمربع زمین به محدوده شهری زنجان اضافه نمی شود

به گزارش خبرنگار  قدس آنلاین مسعود بیات منش  گفت: در حال حاضر دلالان و بنگاه‌های معاملات ملکی اقدام به فضاسازی کاذب در خصوص خرید و فروش فیش زمین‌های خارج از محدوده کرده‌اند که این امر غیرقانونی بود و شهروندان به هیچ وجه این نوع تبلیغات را باور نکرده و فریب دلالان و سودجویان را نخورند.

وی یادآور شد: متاسفانه تعاونی‌ها اراضی زراعی خارج از محدوده را خریداری کرده و تبدیل به سهام و فیش می‌کنند و به قیمت‌هایی به فروش می‌رسانند که این امر غیرقانونی است و باید با این امر برخورد جدی و عملی صورت بگیرد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان افزود: شهروندان زنجانی به هیچ وجه شایعات دلالان و سودجویان در خصوص الحاق این زمین‌ها را باور نکنند و این اراضی، جزو اراضی کشاورزی بوده و هرگز زمین کشاورزی تبدیل به اراضی مسکونی و الحاق به محدوده نخواهد شد.

وی با بیان اینکه افق طرح جامع شهری زنجان ۱۰ساله است، گفت: شهر زنجان به تناسب جمعیت خود، به اندازه کافی زمین در داخل محدوده شهری خود دارد و نیازی به الحاق محدوده جدید نیست و تنها به جز زمین هایی که در قانون برای ساخت واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن در نظر گرفته شده زمین جدید به محدود افزوده نخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.