استاندار خراسان رضوی گفت: فرمانداران به همراه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان‌ها از امادگی های درمانی غفلت نکنند.

فرمانداران  و مسئولان  دانشگاه علوم پزشکی  از آمادگی های درمانی غفلت نکنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان گفت: با وجود سرعت عمل اومیکرون، در استان خراسان رضوی از شرایط خوبی برخوردار هستیم و باید به درگاه خداوند متعال شکرگذار باشیم.

وی افزود: کنترل اصناف و ادارات باید تداوم داشته باشد. حتما باید از رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی در اصناف و ادارات، اطمینان حاصل گردد. کنترل حمل و نقل عمومی از لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان مورد تاکید است. در صورت وجود اشکالات احتمالی در ورودی‌های استان اعم از زمینی و هوایی، این موارد باید برطرف شود.

ستاد ملی مقابله با کرونا فقط یک سخنگو دارد

موافقت ستاد ملی کرونا با حضور تماشاگر در مسابقات فوتبال

روند صعودیِ ابتلا به اومیکرون در کشور ادامه دارد

نظری با تاکید بر ضرورت کنترل اقامتگاه‌های استان و رعایت بهداشت عمومی و فردی خاطرنشان کرد: فرمانداران به همراه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان‌ها این موضوعات را مد نظر قرار دهند.

وی تاکید کرد: آمادگی‌های درمانی نباید فراموش شود. همچنین در صورت رویارویی با پیک احتمالی باید همه مسوولان آمادگی داشته باشند.

نظری در ادامه گفت: با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا، بخش‌های آموزشی نظیر آموزش و پرورش و دانشگاه در سطح استان به طور کلی باید حضوری تشکیل شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.