رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: به دنبال واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران آنها هستیم و جلساتی را در این باره با وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار کردیم.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس: به‌دنبال واگذاری‌ سرخابی‌ها به هواداران هستیم

به گزارش قدس آنلاین، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران، پیشکسوتان و حامیان آنها هستیم و جلساتی را برای بررسی این موضوع در این هفته داشته‌ایم.

وی افزود: در این هفته جلساتی برای واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت تعاونی به هواداران، پیشکسوتان و حامیان جلسه‌ای را با آقای مسکنی، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان مربوطه در وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم و پیگیری‌ها و بررسی‌ها در این باره در روزهای پیش رو و هفته آینده ادامه خواهد داشت.

راستینه اظهار داشت: ما به دنبال واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به مردم و همان طور که هواداران، حامیان و پیشکسوتان این دو باشگاه هستیم، کاری که در مورد باشگاه‌های بزرگ دنیا نیز تجربه شده و تجربه موفقی نیز بوده است.

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس خاطرنشان کرد: واگذاری باشگاه‌های بزرگ در دنیا به هواداران موجب پایداری بیشتر این باشگاه‌ها را فراهم آورده و تجربه خوبی در این زمینه بوده است و ما می‌توانیم این تجربه موفق را در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشته باشیم.

گفتنی است؛ در حالی نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار فارس این موارد را اعلام کرده بود که دو ماه قبل، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه ای، خبر از واگذاری قریب الوقوع باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی داده  بود، وی در جمع خبرنگاران بیان کرده بود: اگر اراده‌ای باشد، شرایط و مقدمات کار فراهم است که پرسپولیس و استقلال را در عرض دو تا سه ماه شروع به آغاز کار واگذاریشان کنیم. الان سربسته به شما می‌گویم دستورات و مجوزهای کار را گرفتم و اراده‌اش هم وجود دارد و به زودیِ زود خبرهای خوبی را به هواداران دوباشگاه محبوب و پرطرفدار کشور درباره بحث واگذاری دوتیم خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.